سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: خوشبختانه با وحدتی که میان تشکل ها و جریان های مختلف اصولگرا پیدا شده قدم به قدم به فهرست نهایی نزدیک شده ایم.

حداد عادل: اصولگرایان به فهرست نهایی نزدیک شده اند/ما تابع انتخاب مردم هستیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، غلامعلی حداد عادل شامگاه پنجشنبه درحاشیه آیین گرامیداشت شهید شیخ نمر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شاید از10 قدمی که باید برداشته میشد هشت قدم برداشته شده است، اظهارکرد: تا یکی دو روز آینده فهرست نهایی ائتلاف اصولگریان نیز آماده می شود.
وی در پاسخ به سوالی در مورد پیش بینی خود از مجلس آتی گفت: امیدوارم اصولگرایان بتوانند از میراث امام راحل و انقلاب حمایت و دفاع کنند و حضور داشته باشند.

** ما تابع انتخاب مردم هستیم
سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان اضافه کرد: ما تابع انتخاب مردم هستیم و تلاش می کنیم فهرستی را به مردم معرفی که اعتماد مردم برای مجلس را جلب کنیم.
حدادعادل در مورد اعتراض اصلاح طلبان به رد صلاحیت ها و در پاسخ به این سوال که در این زمینه آیا قصد دخالت دارید؟ گفت: اگرهم دخالتی کنیم در درجه اول از ما انتظار می رود برای اصولگرایانی که رد صلاحیت شده اند رایزنی کنیم، آنها (اصلاح طلبان) هم دوستان و ارتباطاتی دارند که برای نامزدهای اصلاح طلب رایزنی می کنند.

**همه باید تابع شورای نگهبان باشیم
وی اظهار داشت: فرقی نمی کند، چه اصولگرا و چه اصلاح طلب، انتظار ما از شورای نگهبان این است که منصفانه و دقیق بررسی کند و امیدواریم با رسیدگی به اعتراض ها، آنهایی که شایسته ورود به مجلس هستند با تجدید نظر معرفی شوند اگر هم در نهایت شورای نگهبان حکمی صادر کرد به عنوان اصولگرا و اصلاح طلب همه باید تابع باشیم.
حداد عادل در خصوص اظهارات اخیر رییس جمهوری در خصوص شورای نگهبان هم گفت: با این صحبت ها موافق نیستم، این صحبت ها باعث تشویش اذهان عمومی می شود.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که تعدد نامزدها باعث شکسته شدن رای نمی شود اظهار داشت: تعدد نامزدها باعث شکست شدن رای می شود، این امری است که ربطی به اصلاح طلب و اصولگرا ندارد و عمومی است.
حداد عادل اضافه کرد: تقاضای ما در جریان اصولگرا از کسانی که در فهرست اصولگرایی به هر دلیلی قرار نگرفته اند و مهمترین دلیل آن کمی جا است خواهش می کنیم انصراف بدهند تا اینکه مردم بتوانند رای متمرکزی بدهند و از تشدد آرا جلوگیری شود.
سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان ادامه داد: بعضی ها نیز ممکن است به دلایلی علاقمند باشند در انتخابات به هر صورتی که است شرکت کنند اما هیچ الزام و اجباری طبعا نمی توانیم بکنیم.
وی افزود: بعضی ها هم ممکن است به دلایلی علاقمند باشند در انتخابات به هر صورتی که هست، شرکت کنند اما هیچ الزام و اجباری طبعا نمی توانیم بکنیم.
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز هفتم اسفند ماه سال جاری برای اولین بار به طورهمزمان درسراسر کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.