سرگروه نظام صالحین میامی گفت: فرهنگ کتاب‌خوانی امروز باید بین بسیجیان و متربیان شجره طیبه صالحین فراگیر شود.

فرهنگ کتاب‌خوانی بین بسیجیان فراگیر شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس،علی موسوی امشب در جلسه حلقه صالحین شهید خرازی و شهید صدوقی پایگاه امام رضا(ع) که در کتابخانه عمومی فرومد برگزار شد، هدف از برگزاری جلسه حلقه صالحین را در کتابخانه، درونی‌سازی فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بین متربیان دانست.

وی افزود: توجه به کتاب و کتاب‌خوانی از مهم‌ترین تأکیدات بزرگان و رهبر معظم انقلاب بوده است و فرهنگ کتاب‌خوانی باید بین متربیان شجره طیبه صالحین فراگیر شود.

سرگروه نظام صالحین میامی در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات بیان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص باید راهنما و چراغ راه ما باشد، چراکه شرکت در انتخابات و تلاش در جهت انتخاب افراد شایسته و اصلح از وظایف بسیجیان است.

مربی شجره طیبه صالحین میامی نیز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فرهنگی است.

حجت‌الاسلام علی رعایتی با اشاره به اینکه امام خامنه‌ای می‌فرمایند، «اگر فرهنگ مملکت اصلاح شود، آن مملکت اصلاح می‌شود»، افزود: رهبری نفوذ فرهنگی و سیاسی را خطرناک‌ترین موضوع امروز می‌دانند.

مربی شجره طیبه صالحین میامی افزود: همکاری در امور فرهنگی نیاز به مقدمه دارد، افراد و نهادها باید ابتدا درباره اهداف فرهنگی همدل و همفکر باشند تا بتوانند نتیجه مطلوبی کسب کنند.

رعایتی تصریح کرد: اگر آرمان‌های فرهنگی که برگرفته از قرآن است، عوض یا منحرف شود، راه عوض خواهد شد و این اقدامات بی‌ثمر خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.