۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷
کد خبر: 343869

العربی با وجود گلزنی اشکان دژاگه نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و با تساوی یک بر یک برابر قطر متوقف شد. جواد نکونام دیگر ستاره ایرانی العربی هم در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و ۹۰ دقیقه بازی کرد.

گلزنی دژاگه در نخستین حضور نکونام

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر دو دیدار برگزار شد. در یکی از دیدارهای حساس العربی که به تازگی جواد نکونام را جذب کرد در ورزشگاه خانگی خود از قطر پذیرایی کرد و در نهایت نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی العربی برگزار شد اشکان دژاگه موفق شد که در دقیقه 47 دروازه حریف را باز کند و تیم خود را جلو اندازد اما قطر در دقیقه 70 گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به پایان رسد و جیان فرانکو زولا نتواند در این هفته هم رنگ پیروزی را بچشد.

اشکان دژاگه و چواد نکونام دو ستاره ایرانی العربی در ترکیب اصلی تیم خود به میدان رفتند و 90 دقیقه بازی کردند. نکونام برای نخستین بار بود که در ترکیب العربی به میدان رفت.

العربی با تساوی در این دیدار 24 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد.

در دیگر دیدار برگزار شده الوکره موفق شد با نتیجه سه بر یک السد را از پیش رو برداد. ژآوی هرناندز ستاره اسپانیایی سرشناس السد در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت اما مرتضی پور علی گنجی که به تازگی به السد پیوسته است جزو 18 نفر نبود و برای این دیدار کارت بازی او صادر نشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.