نیروهای بسیج مردمی با کمک نیروهای پلیس فدرال عراق،‌ با پیشروی در سمت غرب شهر «سامراء» علاوه بر پاکسازی مناطق جدید، شمار زیادی از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند.

عملیات موفق نیروهای عراقی در غرب «سامراء»/ ۵۰ تروریست کشته و زخمی شدند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، در ادامه عملیات نیروهای عراقی علیه مواضع تروریست‌ها در غرب شهر «سامراء»، نیروهای بسیج مردمی و پلیس فدرال عراق،‌ضمن آزادسازی دو کیلومتر از مناطق تحت سیطره تروریست‌ها توانستند بیش از پنجاه تروریست را از پای در آورند.

به گزارش فارس، با گذشت بیش از یک ماه از آرامش نسبی در تمامی جبهه‌های عملیاتی عراق، شب گذشته (جمعه) نیروهای بسیج مردمی با کمک پلیس فدرال حملاتی غافلگیرانه علیه مواضع تروریست های داعش در منطقه «الشریف عباس» در غرب شهر سامراء انجام دادند.

نیروهای بسیج مردمی و پلیس فدرال عراق پس از چند ساعت درگیری با تروریست‌ها موفق شدند بیش از 2 کیلومتر به داخل مناطق اشغالی نفوذ کنند.

در این عملیات مسیر ارتباطی و راهبردی «نیسمی» از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی شد.

 جاده نیسمی از خطوط اصلی امداد رسانی تروریست‌های داعش برای حمله به شهر سامراء به شمار می‌آمد.

 

افزون بر این،‌ در این عملیات بیش از 50 تن از تروریست های داعش کشته و زخمی شدند.

بر اساس این گزارش،‌ نیروهای بسیج مردمی درصددند مناطق بیابانی حومه غربی شهر سامراء تا امتداد دریاچه الثرثار را از وجود تروریست های داعش پاکسازی کنند.

در صورت محقق شدن این اهداف عملیاتی علاوه بر دفع شدن خطر نفوذ تروریست‌ها به شهر سامراء، تروریست هایی که در شمال استان الانبار و جنوب استان صلاح الدین به صورت پراکنده در بیابان‌های منطقه حضور دارند، در محاصره کامل قرار خواهند گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.