برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس می‌گوید گواردیولا و فرگوسن خود را درگیر بیزینس نمی کنند چون باید جوابگوی شمار زیادی از افراد باشند.

کنایه برانکو به مربیان رستوران‌دار و تاجر!

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوییچ معمولا در صحبت های خود هم حرفه ای رفتار میکند هم نکات خوبی را می گوید. او در جدیدترین صحبت هایی که که کرده به مورد قابل توجهی اشاره کرده است. از او پرسیده شده آیا غیر از فوتبال به تجارت می پردازد ؟ که البته بی درنگ پاسخ می دهد مربی که می خواهد موفق شود نمی تواند ذهن خود را درگیر مسائل دیگری از جمله تجارت کند.

او ادامه می دهد:فرگوسن و گواردیولا هیچ گاه خود را درگیر بیزینس نمی کنند چون باید جوابگو باشند و باید با ۳۰ نفر هر روز در تماس باشند و اوضاع را زیر نظر داشته باشند پس در این شرایط نمی توانند به بیزینس و هتل داری و رستوران داری فکر کنند. آنها کارهای اقتصادی خود را کاملا واگذار می کنند و فقط به فوتبال فکر می کنند.

خود برانکو ایوانکوویچ هم دقیقا همین شیوه را دارد و کارهای دانشگاهی و تجارت خود را در کرواسی واگذار کرده است تا در ایران همه دغدغه اش پرسپولیس باشد.

شاید برانکو این صحبت ها را برای طعنه به کسی نگفته باشد اما این حرف او می‌تواند طعنه و کنایه خوبی برای مربیان ایرانی باشند. به خصوص آنهایی که تجارت خود را عیان کرده و ابایی از افتتاح طرح های تجاری خود و پخش شدن عکس های آن در فضای مجازی ندارند. آنهایی که اگر پول ها خود را از باشگاه نگیرند پرچمدار اعتراض به باشگاه هستند!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.