۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
کد خبر: 344690

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از دستگیری زنی در شهریار به جرم هک تلگرام و انتشار تصاویر خصوصی هوویش در فضای مجازی خبر داد.

دعوای هووها با دخالت پلیس تمام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازجام جم آنلاین ، سرهنگ اصغر باقریان گفت: هفته گذشته خانمی با مراجعه به پلیس فتا غرب استان تهران و بیان انتشار تصاویر خصوصی اش در شبکه اجتماعی تلگرام، درخواست دادخواهی کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اظهارات شاکی، پرونده ای در این رابطه تشکیل شده و در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران افزود: با اقدامات اولیه پلیس مشخص شد به دلیل عدم آشنایی شاکی با تنظیمات امنیتی تلگرام، اکانت کاربری وی هک و تصاویر شخصی اش از این طریق در شبکه های اجتماعی انتشار یافته است لذا با ادامه رسیدگی به پرونده هویت متهم شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

وی گفت: متهم که همسر دوم شوهر شاکی بود، در بازجویی های فنی و پلیسی لب به اعتراف گشود و اعتراف کرد: به دلیل عدم آشنایی شاکی با مسائل امنیتی تلگرام، توانسته است اکانت کاربری او را هک و بر روی دستگاه خود نصب کند.

سرهنگ باقریان با اعلام ارجاع پرونده به مرجع قضایی، افزود: کاربران باید توجه داشته باشند که استفاده از شبکه های اجتماعی باید همواره با دانش کافی همراه باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.