قدس آنلاین/همدان/محمودشهرام فرد:  ۸۵ نفر از کارکنان اداره کل نوسازی مدارس در مقابل ساختمان اداره تحصن کردند.

کارکنان نوسازی مدارس نسبت به حقوق پائین خود اعتراض کردند.

حقوق پائین و کار زیاد باعث تجمع 85 نفر از کارکنان این سازمان در مقابل ساختمان اداره کل استان گردید ،این اتفاق دیروز و قبل از برگزاری مصاحبه خبری مدیر کل این اداره با خبر نگاران برگزار و تا ساعاتی ادامه یافت.

 این پرسنل نسبت به حقوق خود که بین 1/300 تا1/800هزارتومان است اعتراض داشته و می گویند:  امسال به حقوق پرسنل آموزش وپرورش ،50درصد اضافه شده ولی کارکنان نوسازی مدارس مشمول این افزایش حقوق نشدند. واین در شرایطی است که پرسنل این سازمان دائما به منظور سرکشی ونظارت از پروژه های در دست ساخت مجبور به تردد در بین شهر های استان هستند.

یکی دیگر از کارکنان می گوید:هر کدام از پرسنل این سازمان حدود3تا4 میلیارد تومان اعتبار در دست دارند که در صورت عدم افزایش حقوق احتمال فساد این افراد وجود دارد.

فرزاد تیموری مدیر کل نوسازی مدارس در این خصوص می گوید:در سالهای اخیر اقدامات خوبی برای افزایش حقوق پرسنل آموزش وپرورش انجام شد ولی در این مبحث ، پرسنل نوسازی مدارس مستثنی و در قالب افزایش حقوق اداری به این سازمان توجهی نشده است .

وی افزود: باپیگیری رئیس نوسازی مدارس کشور و نامه 151 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دولت محترم ،قرار شده است تا پرسنل نوسازی مدارس هم در قالب رتبه بندی معلمان گنجانده شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گلستان IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    1 0
    با حدود 28 سال سابقه کار مهندسی حقوقم حدود 1 میلیون و هفتصد هزار تومانه بدون هیچ بدهی و قسط!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آینده کارمندان جدید نیز بهتر از این نخواهد بود الان اونام حدود 950 میگیرن با 5 سال سابقه!!! هههههههههه خوش بحالمون انگار اقتصاد مقاومتی فقط واسه کارمندای نوسازی مدارسه و نظام ناهماهنگ حقوق هم واقعا ناهماهنگه و تبعیض بسیار
  • نوسازي مازندران IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    با 6 سال سابقه خالص دريافتي 1 ميليون بود كه با حذف تفاوت تطبيق 900 شد. حالا خودتون قضاوت كنيد ميشه با اين حقوق يك خانواده را چرخوند. مسئولين به داد نوسازي مدارس برسيد، با حجم بالاي جذب اعتبار و تلاش بي وقفه همكاران عزيز در امر احداث و نوسازي مدارس كشور واقعا دور از انصافه.