قدس آنلاین- ایلام: مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: همزمان با آغاز جشن های سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در ۱۳۰۰ مدرسه استان نواخته می شود.

نواخته شدن زنگ انقلاب در ۱۳۰۰ مدرسه ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علی بیرانوند با بیان اینکه فردا دوشنبه ۱۲ بهمن زنگ آغاز سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در دبیرستان شاهد آقا حسین ابن علی (ع) شهر ایلام نواخته خواهد شد، اظهار داشت: این آیین فردا رأس ساعت ۹:۳۳ صبح با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار، مسؤلان استان و مدیران دستگاه های اجرایی و معلمان و دانش آموزان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال فراهم کردن زمینه حضور هرچه بیشتر دانش آموزان در دستور کار قرار دارد، افزود: امسال به میمنت دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۳ طرح عمرانی- آموزشی ویژه دانش آموزان در مناطق مختلف شهری و روستایی این استان اجراء خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه امسال برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس این استان متنوع تر از گذشته برگزار می شود، یادآور شد: در طول این دهه مبارک، مسابقه های مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و جشن های ویژه دهه فجر توسط دانش آموزان برگزار می گردد.

علی بیرانوند بیان خاطرات انقلاب، اجرای نمایش با موضوع انقلاب و برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال در مدارس استان اعلام  و تصریح کرد: امسال همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سرود همگانی همسرایان فجر با شرکت یک هزار و ۳۵۷ دانش آموز اجراء در ایلام خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.