برگزیدگان بخش اقلام تبلیغاتی در آیین افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر معرفی و پس از دریافت هدایا به ایراد سخن پرداختند.

برگزیدگان بخش تبلیغات جشنواره فیلم فجر چه گفتند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، همزمان با آیین افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر هر یک از برگزیدگان بخش تبلیغات با حضور در پشت تریبون به ایراد سخن پرداختند.
محمد بدرلو برگزیده بخش بهترین عکس که برای فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» بر روی صحنه آمد و از اینکه این جایزه را گرفته، ابراز خرسندی کرد و گفت: اصلا فکر نمی کردم این بالا بایستم و کار من دیده شود.
وی افزود: خوشحالم از اینکه به اقلام تبلیغاتی توجه می شود و با این کار عکس هم به جایگاهی که در گذشته داشته برمی گردد.
در بخش بعد محسن امیر یوسفی که برنده سیمرغ بلورین بهترین آنونس و تیزر تبلیغاتی روی صحنه حاضر شد و اظهار کرد: خواب تلخ بعد از 12 سال فرصت اکران داشت و از این اتفاق خیلی خوشحال هستم.
به گفته وی خواب تلخ تیزر تلویزیونی و بیلبورد خیابانی نداشت و این تیزر تنها چیزی بود که داشتیم و همین جا باید از همه مردمی که این فیلم را دیدند تشکر کنم. در بهار سینمای ایران هستیم و امیدوارم همه خوشحال باشیم.
یوسفی گفت: دوست داشتم من و عوامل آشغال ها هم اینجا باشیم و در رقابت قرار بگیریم و دست کم یک اکران داشته باشیم تا مخاطبین، موافقان و منتقدان آن را ببینند. امیریوسفی در پایان جایزه اش را به شهاب حسینی تقدیم کرد.
علی باقری هم که در بخش بهترین پوستر باری فیلم «من می خوام شاه بشم» برگزیده شد، با لباس محلی بر روی صحنه حاضر شد و گفت: این سیمرغ بال بال زیادی زد تا به دست من برسد، در جوانی هم سیمرغ گرفته بودم و حالا خوشحالم که دوباره سیمرغ می گیرم مخصوصا برای فیلمی که داستانی نیست و آثار بخش مستند هم دیده شدند.
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه 94 با نمایش فیلم های متنوع سینمایی برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.