قدس آنلاین؛ با ما همراه باشید با بررسی صفحات اول روزنامه های امروز؛

از "شناسایی خاوری" و "پشت نکردن به صندوق‌های رای" تا "فتح این است"

فتح این است

فرمانده معظم کل قوا به فرماندهان نیروی دریایی سپاه که نظامیان متجاوز آمریکایی را بازداشت کردند، نشان فتح اعطا کردند. در همین راستا روزنامه "قدس" در یکی از تیترهای خود نوشت: "از سوی مقام معظم کل قوا و در پی بازداشت متجاوزان آمریکایی؛ پاسداران «نشان فتح» گرفتند"

وطن امروز" هم تیتر یک خود را به خبر اختصاص داد و نوشت: "فتح این است"؛ این روزنامه می نویسد: "سردار فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و 4 تن از فرماندهان این نیرو که در جریان توقیف شناورهای آمریکایی و بازداشت تفنگداران متجاوز آمریکا در محدوده جزیره فارسی، اقدام شجاعانه و بهنگام کرده بودند، به افتخار دریافت «نشان فتح» از دست حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، رهبر حکیم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل‌ قوا نائل شدند."

روزنامه "سیاست روز": "نشان فتح بر سینه سرداران شجاع"

شرق: "پاسداران بازداشت کننده متجاوزان آمریکایی از سوی فرمانده معظم کل قوا نشان فتح گرفتند"

جوان: "نشان فتح برای اقدام شجاعانه و بهنگام"

***

نباید به صندوق های رای پشت کنیم

رئیس جمهوری و هیأت دولت، روز گذشته با حضور در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی، با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

روزنامه "قدس" در تیتر یک خود و به نقل از "روحانی" نوشت: "مردم در هر شرایطی پای صندوق‌های رای بیایند"

روزنامه های "سیاست روز" و "جمهوری اسلامی" نیز به نقل از "روحانی در حرم مطهر امام خمینی(ره)" نوشته است: "سخنان امام (ره) نباید به عنوان ابزار جناحی و گروهی استفاده شود"

کار و کارگر: "هیچ حرکتی نباید امید مردم را سلب کند"

قانون: "شورای نگهبان امید را بازگرداند"

شهروند: "نباید در هیچ شرایطی به صندوق رای پشت کنیم"

جوان: "نباید به صندوق های رای پشت کنیم"

***

نسل چهارم به استقبال فجر انقلاب رفت

روزنامه "قدس" همزمان با 12بهمن، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن و طلوع سی و هشتمین بهار آزادی، اقدام به انتشار عکس امام خمینی (ره) در صفحه اول خود کرده است.

روزنامه "کیهان" نیز در تیتر یک خود نوشت: "امام خمینی(ره): من آمده ام دست اجانب را از این مملکت کوتاه کنم"؛ این روزنامه می نویسد: " امام خمینی(ره) در دومین روز پس از ورود به میهن اسلامی در مدرسه علوی و در جمع روحانیون هدف خود را از انقلاب و بازگشت به وطن این گونه تشریح می‌کنند «من آمده‌ام که بزرگواری شما را حفظ کنم. من آمده‌ام که دشمن‌های شما را زمین بزنم. من آمده‌ام که ملت را یک ملت مستقلش کنم. دولت اگر پیدا بشود یک دولت مستقل باشد. من آمده‌ام که دست اجانب را از این مملکت کوتاه کنم.»"

روزنامه "جوان" هم خبر از "آذین بندی مدارس به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب" داد و در تیتر یک خود نوشت: "نسل چهارم به استقبال فجر انقلاب رفت"

این روزنامه می نویسد: " اينان نسل چهارم انقلابند كه ميراثي سنگين را در دهه‌هاي آينده به دوش خواهند كشيد، با آنكه انقلاب را از جشن و شادماني آغاز كردند و روزهاي سخت آن را در خاطرات پدران و مادران‌شان جست‌وجو مي‌كنند. خاطرات روزهاي خونين انقلاب، 17 شهريور، جنگ خياباني با نيروهاي گارد شاهنشاهي، خاطرات دفاع مقدس نسل اول و دوم انقلاب از خاك انقلاب، خاطرات شيرين، خاطرات تلخ و خاطراتي از جنس «سربازان امريكايي كه آنگونه دست بر سر مقابل پاسداران انقلاب زانو زده بودند». آري نسل چهارم، امروز انقلاب را در روزهاي اوج اقتدارش جشن مي‌گيرد. مباركشان باد"

***

خاوری شناسایی شد

روزنامه "آفتاب یزد" در گزارشی با عنوان "دیپلماسی استرداد" از احتمال جدی شدن بازگرداندن خاوری به ایران می نویسد. این روزنامه به نقل از "محمد علی پورمختار" می نویسد: "به نظر نمی آید در عدم تحویل خاوری به ایران به جز مشکل سیاسی، مشکل دیگری وجود داشته باشد"

روزنامه "هفت صبح" نیز با انتشار عکس خاوری در صفحه اول خود، می نویسد: "خاوری شناسایی شد"؛ در این روزنامه می خوانیم: "رئیس پلیس بین الملل ناجا از ردیابی یکی از متهمان اصلی پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی توسط پلیس کانادا خبر داد"

روزنامه "نسل فردا" هم تیتر یک خود را به این موضوع اختصاص داد و به نقل از "رئیس پلیس بین الملل ناجا" نوشت: "خاوری شناسایی شد"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.