مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد گفت: ۵۸ پروژه شهری در حاشیه شهر مشهد به بهره برداری می‌رسد.

۵۸ پروژه شهری در حاشیه شهر مشهد به بهره برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، مهدی رضوی کیا در نشست خبری مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد در تالار شهدا ساختمان شهرداری اظهار داشت: برای حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه طرح توسعه خط یک قطار شهری مشهد دعوت رسمی به عمل آمده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های این پروژه تاکید کرد: برخی پیشرفت‌های موجود در قطار شهری را تنها مربوط به شهرداری می‌دانند در صورتی که این اتفاق با همکاری تمامی سازمان‌ها صورت گرفته و به تمامی مردم مشهد تعلق دارد.

مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد عنوان کرد: در رابطه با رسیدن قطار شهری مشهد به فرودگاه هجمه‌هایی در تهران به وجود آمد و آنها با انجام تست سرد در مسیر مترو به فرودگاه اعلام کردند که مترو تهران به فرودگاه رسید در صورتی که این اتفاق به صورت واقعی انجام نشده است.

رضوی کیا با اشاره به انجام تست گرم طرح توسعه خط یک قطار شهری خاطرنشان کرد: در حال حاضر تست گرم مسیر ایستگاه غدیر تا فرودگاه به صورت کامل انجام شده است.

وی از افتتاح تعدادی پروژه در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت:  در ایام الله دهه فجر پروژه‌هایی بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در مشهد مقدس به بهره برداری خواهند رسید.

مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد افزود: مهم ترین پروژه دهه فجر امسال شهرداری مشهد اتمام حفاری خط دو با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد تومان بوده است.

رضوی کیا یادآور شد: از آقای نوبخت و علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی برای دعوت رسمی از حسن روحانی رئیس جمهور به مراسم افتتاحیه مدد گرفتیم و امید داریم تا رئیس جمهور مردمی کشور به این پروژه بزرگ توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح خاطرنشان کرد:  یکی از فراگیرترین فعالیت‌های شهرداری مشهد در ایام الله دهه فجر رونمایی از 2 هزارمین تاکسی نوسازی شده در شهر مشهد است.

مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد تاکید کرد: در شرایطی که ستاد سوخت و شرکت‌های خودرو ساز آن گونه که باید با ما همکاری نداشتند شهرداری مشهد توانست در این دو سال به اندازه 10 سال گذشته تاکسی نوسازی کند.

رضوی کیا از ورود 33 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی در دهه فجر خبر داد و گفت: پایانه شهید گمنام به عنوان یکی از طرح‌های پروژه بزرگ محور شهید گمنام نیز در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: بنا داریم تا با حضور آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری تعداد 58 پروژه شهری را در مناطق حاشیه شهر افتتاح کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.