عرضه ۳۷ هزار عنوان کتاب و محصول فرهنگی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای «به‎نشر»

مدیرعامل به‌نشر خبر داد: بیش از  37 هزار عنوان کتاب و محصول فرهنگی همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فروشگاه‌های دوازده‌گانه‌ بهنشر در مشهد و تهران عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، جواد محمدزاده‌مقدم در این باره عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران که در سال 1357 به منظور ریشه‌کن کردن نظام سلطنتی با مشارکت همه‌ مردم و احزاب انجام گرفت، نقطه‌ عطفی در تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود.

وی افزود: از محصولات انقلاب اسلامی گسترش فعالیت‌های فرهنگی است که انتشارات از مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود.

محمدزاده مقدم بیان کرد: آستان قدس رضوی نیز که پس از این پیروزی بزرگ و شکوهمند، شکوفایی چشم‌گیری داشته و در جایگاه اصلی و دقیق خود قرار گرفته، در عرصه‌های فرهنگی مجدانه فعال است.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی ادامه داد: از عرصه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی که نزدیک به 30 سال فعالیت را با دریافت گواهی‌نامه‌ها و جوایز ملی و بین‌المللی در کارنامه‌ کاری خود به ثبت رسانده، انتشارات این مجموعه‌ عظیم است که با شعار بهترین‌های نشر در حوزه‌ نشر کتاب برای کودک و بزرگسال، از نام‌ورترین‌ها شناخته می‌شود.

به گفته‌ این مقام مسئول، در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این انتشارات بیش از 37 هزار عنوان کتاب و محصول فرهنگی خود را در فروشگاه‌های دوازده‌گانه در مشهد و تهران با تخفیف 5 تا 40 درصدی ارائه کرده است.

وی با اشاره به اینکه این تخفیف‌ها تا 25 بهمن‌ماه جریان دارد، گفت: قرآن، ادعیه، کالا و لوازم‌التحریر با 5 درصد، کتاب‌های به‌نشر و سایر مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی با 20 درصد، کتاب‌های سایر ناشران با 10 درصد و هم‌چنین 237 عنوان کتاب نیز به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با 40 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

درخور یادآوری است؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه‌ این کتاب‌ها و محصولات به شش فروشگاه در اطراف ورودی‌های حرم مطهر، شش فروشگاه در سطح شهر مشهد و نیز فروشگاه مرکزی تهران واقع در خیابان انقلاب اسلامی، روبه‌روی دانشگاه تهران مراجعه کنند و با بازدید از سایت http://www.behnashr.com/ از آدرس فروشگاه‌های سطح شهر مشهد مطلع شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.