همزمان با فرارسیدن ۱۲ بهمن و آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح دوشنبه ۱۲ بهمن و همزمان با ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی به میهن در تمامی مدارس امام رضا(ع) به صدا در آمد.

زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس امام رضا(ع) نواخته شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در این مراسم با پخش سرود انقلاب اسلامی و بیان خاطرات دوران انقلاب و فداکاری و ایثارگری شهیدان، یاد و خاطره لحظه ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و همچنین شهیدان راه انقلاب گرامی داشته شد.

در این مراسم نمادین که در واحد 5 دبستان دخترانه امام رضا(ع) با حضور معاونان، مسئولان انجمن اولیا و مربیان، همکاران فرهنگی و دانش آموزان برگزار شد، مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: رهبر كبیر انقلاب اسلامی در چنین روزی با عزم و اعتقادی راسخ به خداوند متعال و حمایت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران به میهن بازگشتند و توانستند انقلابی بزرگ ایجاد كنند تا الگویی بی بدیل برای همه كشورهای آزادیخواه جهان باشد.

محمد تقی فخریان تصریح کرد: همه ما خداوند را شاکریم که در چنین کشوری برای دستیابی به قله های رفیع پیشرفت و تعالی تلاش می کنیم تا این انقلاب که حاصل تلاش های ملتی آزاده، شهیدانی ایثارگر و رهبری فرزانه و بزرگ است، محفوظ بماند.

وی افزود: در آن زمان همگان برای دستیابی به هدفی مشترک دست در دست هم دادند و از جان خود مایه گذاشتند تا به تحولی بزرگ و عظیم که همان ایجاد انقلاب اسلامی در جامعه است، دست یابند و ما که امروز عزتمندانه در سایه این لطف الهی مشغول کار و فعالیت هستیم، مرهون زحمات این عزیزانیم.

لازم به یادآوری است؛ همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر بیش از 250 ویژه برنامه مناسبتی در مدارس امام رضا(ع) برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.