قدس آنلاین؛ با ما همراه باشید با بررسی صفحات اول روزنامه های امروز؛

از "حمله هاشمی به میراث امام (ره)" و  "طلبکار انقلاب در فرودگاه" تا "انتخاباتی پرشور و رقابتی"

طلبکار انقلاب در فرودگاه

روزنامه "قدس" با بیان اینکه "هاشمی رفسنجانی لب به انتقاد گشود" در تیتر خود نوشت: "حمله به میراث امام(ره) به بهانه حمایت از نوه امام"

در تیتر یک روزنامه "سیاست روز" می خوانیم: "حمله هاشمی به میراث امام (ره)"

روزنامه "وطن امروز" هم با بیان اینکه "توهین بی‌سابقه ‌رفسنجانی به نهاد نظارتی انتخابات مطالبه عمومی برای برخورد قاطع شورای نگهبان با این قانون‌ستیزی را برانگیخت" در تیتر یک خود نوشت: "رد صلاحیت!"

این روزنامه می نویسد: "با اظهارات دیروز هاشمی‌رفسنجانی حجت بر همه تمام شده است. مطالبه گذشته درباره عدم صلاحیت هاشمی‌رفسنجانی برای حضور در جایگاه‌های تصمیم‌ساز نظام اسلامی، این بار با قدرت بیشتر مطرح است."

روزنامه "کیهان" هم تیتر یکی به این شرح دارد: "حمله به خط امام (ره) در پوشش دفاع از بیت امام"

این روزنامه می نویسد: "سخنان دیروز آقای هاشمی در دفاع از بیت امام را باید تلاشی برای جبران یک پروژه شکست خورده دانست. پروژه‌ای سیاسی و شخصی که متاسفانه بیت حضرت امام(ره) را ابزاری برای رسیدن به هدف می‌بیند."

روزنامه "عصرایرانیان" هم با بیان اینکه "وقتی نام امام وسیله ای برای زیر سئوال بردن می شود" در تیتر خود در این زمینه می نویسد: "حمله تمام قد هاشمی به شورای نگهبان"

روزنامه "جوان" هم با انتشار عکسی از "هاشمی" از تیتر "طلبکار انقلاب در فرودگاه" استفاده کرده است. این روزنامه می نویسد: "بي‌ترديد حمله ديروز هاشمي به «بدهكاران امام» – البته به زعم او- جز در اين ساعت و لحظه در زمان ديگري قابليت ارائه نداشت. هاشمي با بهانه قرار دادن «بدهكاري به امام» در واقع يك بار ديگر از «طلبكاري خودش» پرده برداشت و با قياس به نفس كردن، ‌امام را همچون خود پنداشت كه براي احراز صلاحيت افراد دو نسل بعد از خود، طلبكار نظام جمهوري اسلامي است و نظام بايد بدهي خود را به خانواده امام بپردازد."

 

محبوب بی قدرت

در نقطه مقابل؛ برخی از روزنامه های متمایل به اصلاح طلبان به استقبال از انتقادات "هاشمی" پرداخته بودند. روزنامه "آفتاب یزد" با بیان اینکه "روز گذشته آیت الله هاشمی اذعان نمود که قدرتی برای تجدیدنظر در موضوع ردصلاحیت ها ندارد" در تیتر یک خود از وی به عنوان "محبوب بی قدرت" یاد کرد. این روزنامه به نقل از "آیت الله هاشمی" نوشت: "هدیه خوبی به بیت امام ندادند!"

روزنامه "قانون" هم از "واکنش شدید هاشمی رفسنجانی به ردصلاحیت های انتخاباتی" نوشت. در تیتر این روزنامه می خوانیم: "دفاع انقلابی از حریم انقلاب"

روزنامه "جهان صنعت" که  روزنامه ای اقتصادی محسوب می شود؛ در تیتر یک خود نوشت: "انتقاد آیت الله هاشمی از عملکرد شورای نگهبان: چه کسی به شما صلاحیت داده؟"

 

انتخاباتی پرشور و رقابتی

روزنامه "قدس" با بیان اینکه "نشست سران سه قوه به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد" در تیتر یک خود نوشت: "رایزنی برای برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی"

این روزنامه به نقل از "رئیس جمهور" می نویسد: "از طرف سران قوای جمهوری اسلامی از ملت بزرگوار و عزیز ایران دعوت می کنم در راهپیمایی 22بهمن حضوری پرشور و باشکوه داشته باشند."

روزنامه "اسرار" هم در تیتر یک خود نوشت: "سران قوا تاکید کردند؛ انتخاباتی پرشور و رقابتی"

روزنامه "وقایع اتفاقیه" هم در تیتری تقریبا مشابه با روزنامه های قدس و اسرار نوشت: "تاکید بر انتخاباتی پرشور، سالم و رقابتی"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.