قدس آنلاین: فرماندار اصفهان گفت: همزمان با سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی، ۱۵۶ پروژه در شهرستان اصفهان به بهره برداری می رسد.

۱۵۶ پروژه در شهر اصفهان مورد بهره برداری قرار می گیرد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان،  فضل‌الله کفیل با اشاره به برنامه‌های دهه فجر، اظهار کرد: در آستانه دهه فجر 450 برنامه داریم و همچنین پروژه‌های مختلفی که در شهرستان افتتاح خواهد شد.
وی افزود: 156 پروژه با اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال افتتاح خواهد شد که خوشبختانه اعتبارات تخصیص یافته در شش ماهه اول سال بیش از 40 درصد بوده است.
فرماندار اصفهان با اشاره به اقدامات اجرایی برای انتخابات پیش رو، تصریح کرد: فعالیت های لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه تاکنون بدون مشکلی پیش رفته و برای برگزاری انتخابات ۱۹ هزار و ۳۸۰ نیرو در ۱۹ ستاد و ۸۴۹ شعبه اخذ رأی انجام خدمت می‌کنند.
وی امانت‌داری، بی‌طرفی و قانون مداری را مهم‌ترین تضمین سلامت انتخابات برشمرد و تاکید کرد: هیچ کدام از مسئولان اجرایی در دستگاه‌های دولتی و نیمه‌دولتی حق صحبت در طرفداری یا عدم طرفداری از کاندیدا و یا جناح خاصی را ندارند.
کفیل با بیان اینکه همه ارگان‌ها باید مطابق قانون با مجریان انتخابات همکاری کنند، یادآور شد: در این راستا فرمانداری نیز کار هماهنگی میان دستگاه‌ها را بر عهده دارد و در این راستا طی ۱۰ ماه گذشته ۲۱۵ جلسه با موضوع‌های مختلف تشکیل شده است.
وی بیان کرد: همه سازمان‌ها باید در برگزاری انتخابات همکاری لازم را داشته باشند و امکانات و دستگاه‌‌هایشان را در اختیار مسئولان برگزاری این مهم قرار دهند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.