مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۱۷ روستا در خراسان رضوی با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان، همزمان با دهه فجر از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

۱۷ روستای خراسان رضوی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، حبیب الله صادقی ظهر امروز در نشست خبری اعلام افتتاح پروژه‌های عمرانی خراسان رضوی همزمان با دهه فجر در سالن اجتماعات استانداری خراسان رضویب اظهار کرد: خراسان رضوی با دارا بودن یک میلیون و 950 هزار مشترک گازی، سالانه 11 مترمکعب گاز طبیعی مصرف می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به اینکه 17 روستا در شهرستان‌های چناران با اعتبار بالغ بر 15 میلیارد تومان، همزمان با دهه فجر از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند یادآور شد: این سه پروژه شامل پروژه گازرسانی به روستاهای فاز سه چناران با دامنه 13 روستا و فاز یک هلالی جغتای شامل چهار روستا می‌شود.

وی از کلنگ‌زنی هفت پروژه گازرسانی در سطح استان خبر داد و افزود: با اجرای سیاست‌های گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر برخوردار، همه روستاهای واجد شرایط می‌توانند در طول سه سال آینده از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

صادقی اضافه کرد: در حال حاضر هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شبکه گازرسانی در خراسان رضوی ضروری است و علاوه بر این عملیات پیمان سپاری 726 روستای فاقد گاز طبیعی در استان با جمعیتی بالغ بر 105 هزار نفر امسال انجام شده است.

وی بیان کرد: رقم گازرسانی به این 726 روستا 530 میلیارد تومان است و علاوه بر این موفق شدیم در طول چند سال اخیر ضریب نفوذ گاز شهری و روستایی خراسان رضوی را در بین سایر استان‌های کشور به جایگاه مطلوبی برسانیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.