«دختر شینا»، خاطرات قدم‌خیر محمدی کنعان از دوران کودکی تا شهادت همسرش است که تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار نسخه از آن منتشر و توزیع شده است.

کتابی که ۷۶بار تجدید چاپ شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، «دختر شینا» نوشته بهناز ضرابی‌زاده دربردارنده خاطرات خواندنی از قدم‌خیر محمدی کنعان است که از دوران کودکی راوی در یکی از روستاهای استان همدان شروع می‌شود و در ادامه، بخش دیگر کتاب به زندگی او با شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر اختصاص دارد. کتاب در قالب خاطره نوشته شده و نویسنده تلاش کرده تا لحن صمیمی راوی را به‌خوبی به مخاطب کتابش منتقل کند.

«دختر شینا» روایت یکی از هزاران همسر شهید در دفاع مقدس است که گوشه‌ای از ایثار و سختی‌هایی که آنها بر خود هموار کرده‌اند، به نمایش می‌گذارد. لحن صمیمی به همراه ماجرای ساده اما پر از فراز و نشیب زندگی قدم‌خیر سبب شده که این کتاب از ابتدای انتشار تاکنون مورد استقبال مخاطبان کتاب‌های دفاع مقدس باشد؛ به طوری که تنها در پاییز سال جاری بیش از 80 هزار جلد از این کتاب به فروش برود.

بنا بر آمار منتشر شده از سوی انتشارات سوره مهر در سومین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» که با محوریت این کتاب در حال برگزاری است نیز تعداد 150 هزار نسخه منتشر شده است.

از سوی دیگر این کتاب تاکنون 76 بار تجدید چاپ شده که این رقم نشان می‌دهد که کتاب طی این مدت، حدود 190 هزار نسخه منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌های دفاع مقدس قرار گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.