در نخستین روز جشنواره فیلم های سینمایی بخش سودای سیمرغ و نگاه نو برای بیش از ۲ هزار نفر از مخاطبان به نمایش درآمد و بازار عکس و امضا از هنرمندان داغ شد.

کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر رکورد ۲هزار نفری زد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، از مرکز اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، افشین اسدزاده مدیر اجرایی کاخ مردمی جشنواره (پردیس سینمایی ملت) درباره وضعیت اکران فیلم ها در نخستین روز جشنواره اظهار کرد: روز گذشته بیش از 2 هزار نفر در پردیس سینمایی ملت به تماشای آثار سینمایی نشستند که در این بین، تمام سالن های پردیس ملت برای فیلم سینمایی «عادت نمی کنیم» به کارگردانی محسن عبدالوهاب مملو از علاقمندان به سینما بود و حدود هزار نفر آمار تماشاگران این فیلم بود، حدود 70 نفر از عوامل این فیلم نیز میهمان کاخ مردمی جشنواره بودند و روی فرش قرمز حاضر شدند.
وی درباره یکی دیگر از فیلم های حاضر در بخش سودای سیمرغ که روز گذشته در این سینما نمایش داده شد تصریح کرد: همچنین فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی با استقبال مواجه شد، حدود 40 نفر از عوامل فیلم در پردیس سینمایی ملت حضور داشتند و بیش از 900 نفر به تماشای این فیلم نشستند.
مدیر اجرایی کاخ مردمی جشنواره درباره اکران فیلم «پل خواب» به کارگردانی اکتای براهنی که در بخش نگاه نو حضور دارد افزود: 30 نفر از عوامل این فیلم برای اکران و روی فرش قرمز حاضر شدند و حدود چهارصد نفر تماشاگر این فیلم سینمایی بودند.
اسدزاده درباره استقبال مخاطبان و فیلمسازان از برپایی فرش قرمز مردمی با حضورعوامل فیلم ها که اتفاق جدیدی است، گفت: در این مراسم هنرمندان و منتقدان در کنار مردم حضور داشتند و این گستردگی طیف اتفاق جدیدی است، مخاطبان بدون توقف در مسیر با هنرمندان عکس گرفتنه اند و تماشای فیلم های جشنواره را درکنار طیف گسترده سینماگران تجربه کردند.
بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی ملت برای اولین بار در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر به عنوان کاخ مردمی انتخاب شده است و مردم می توانند با تهیه بلیت به همراه عوامل فیلم به تماشای فیلم ها بنشینند.
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری از امروز 12 تا 22 بهمن ماه برگزاری می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.