فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمرکز ما در رزمایش "رهایی گروگان" ارتش بر انواع سلاح تک‌تیرانداز و پهپادهاست.

جزئیات برگزاری رزمایش "رهایی گروگان" ارتش/ تمرکز بر انواع سلاح تک‌تیرانداز و پهپاد در این رزمایش

به گزارش قدس آنلاین، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به اقدام مهم یگان‌های پهپادی ارتش در عکسبرداری از ناوهای آمریکایی، گفت: پهپادها و زیردریایی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران با قابلیت‌های ویژه‌ای که دارند، می‌توانند از همه ناو‌های فرامنطقه‌ای از جمله آمریکایی‌ عکسبرداری کرده و به آنان نزدیک شوند.

وی با بیان اینکه بسیاری از قابلیت‌های نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران قابل نمایش نیست، تأکید کرد: تنها بخش کوچکی از این توانمندی‌ها در رزمایش‌ها به نمایش گذاشته می‌شود تا به دشمنانی که خیال خام تجاوز و تعدی به کشورمان را در ذهن خود می‌پرورانند، هشدارهای لازم را بدهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش متدین و آماده است و مردم خیال‌شان راحت باشد که دلاورمردان ارتش در پادگان‌ها، مرزها، زمین، هوا و دریا از قابلیت خوبی برخوردارند.

امیر پوردستان از اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌دلیل بازداشت تفنگداران آمریکایی متجاوز به آب‌های ایران قدردانی کرد.

وی درباره تهدیدات اخیر آمریکایی‌ها گفت: آنها زیاد تهدید می‌کنند، اما ما احساس نگرانی نمی‌کنیم چون این توانمندی را در خودمان می‌بینیم که با هر تهدیدی با قوت و قدرت برخورد کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره نحوه انجام رزمایش رهایی گروگان این نیرو که قرار است در آینده نزدیک در قم برگزار شود، خاطرنشان کرد: در رزمایش جدید که منتظر صدور مجوز آن هستیم تاکتیک‌های رهایی گروگان را به نمایش می‌گذاریم، ضمناً تمرکز ما در این رزمایش روی سلاح‌های تک‌تیرانداز و پهپادهای پیشرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.