شبکه چهار سیما در پاسخ به انتقاد حامد بهداد اعلام کرد، تقاضای وی برای حضور در برنامه زنده «سینمای ایران» با همه افراد مد نظر وی، امکان پذیر نبود.

 پاسخ شبکه چهار به انتقادات حامد بهداد

به گزارش قدس آنلاین در پی انتشار صحبت‌های حامد بهداد بازیگر سینما در خصوص حضور نیافتن در برنامه نقد فیلم «سینمای ایران» شبکه چهار سیما، این شبکه با ارائه توضیحاتی به ادعاهای وی پاسخ داد.

در توضیحات شبکه چهار سیما آمده است: آقای بهداد در پی هماهنگی‌هایی که از قبل با وی شده بود در شامگاه روز دوشنبه 12 بهمن به برنامه «نقد چهار» دعوت شد، اما متاسفانه وی در آخرین لحظات درخواست کرد علاوه بر وی باید سایر عوامل فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» نیز در برنامه حضور یابند.

از آنجا که پیش بینی برنامه برای حضور این افراد در استودیوی زنده نشده بود، درخواست وی با پاسخ مثبت مواجه نشد و متاسفانه وی از روی احساسات نکاتی متناقض را همچون «مهم نیست که من را به تلویزیون راه ندهند»، یا «یک لحظه بود که ما تصمیم گرفتیم به این برنامه نرویم»، درباره شرکت نکردن در برنامه بیان کرد.

با وجود انتقادات حامد بهداد از سیمای جمهوری اسلامی، شبکه چهار اعلام کرده است همچنان امکان حضور وی در برنامه «سینمای ایران» فراهم است. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.