علی‌رام نورایی بازیگر فیلم «جشن تولد» گفت: مهمترین دلیل بازی‌ام در این فیلم، این بود که می‌خواستم در فیلمی ضد داعش و گروه‌های تکفیری بازی کنم.

  می‌خواستم در فیلمی ضد داعشی بازی کنم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ایسنا، این بازیگر که روز چهارشنبه 14 بهمن در نشست نقد و بررسی فیلم «جشن تولد» سخن می‌گفت در پاسخ به پرسش علیرضا غفاری مجری برنامه مبنی بر اینکه چگونه برای بازی در این فیلم «بله » را گفتید، با لحنی طنزآمیز گفت: رکب خوردم چون با دوستی مشغول همکاری در «یتیم خانه ایران » بودم که صحبت ساخت «جشن تولد» مطرح شد و من دوست داشتم در فیلمی ضد داعش بازی کنم.

در ادامه این نشست عباس لاجوردی کارگردان این فیلم توضیحاتی درباره ساخت این اثر در سوریه بیان و از کمبود بودجه گلایه کرد.

وی که روز گذشته و همزمان با نمایش فیلمش تعداد زیادی از تماشاگران در برج میلاد، سالن را ترک کرده بودند، ادامه داد: هیچ کس حاضر نشد به ما بودجه بدهد.

وی افزود: مسولان فرهنگی در اتاق‌های بزرگ کار می کنند و مدام پول نقد به آنها تزریق می‌شود اما تردید داشتند که من می‌توانم فیلم خوبی بسازم.

این کارگردان اضافه کرد: امیدوارم مسولان فرهنگی به کار هنری مثل صنعت خودرو نگاه نکنند و دنبال سود نباشند. چون خودم چند بار با دوستانم هالیوود رفته‌ام، آمریکا با ایران خیلی فرق دارد!

محمدرضا باباگلی منتقد فیلم نیز در این جلسه با انتقاد از شیوه برگزاری جلسات نقد و بررسی بعد از نمایش فیلم ها تاکید کرد: در هیچ جای دنیا چنین چیزی مرسوم نیست چون با یک بار دیدن فیلم نمی توان آن را نقد کرد و این جلسات باید برای عوامل فیلم ها و در قالب پرسش و پاسخ برگزار شود.

به گزارش ایسنا، هرچند مسولان برج میلاد تلاش کردند این جلسه راس ساعت و منظم برگزار شود و به عکاسان نیز تذکر داده شد تا 5 دقیقه عکس بگیرند و بعد از آن روی صندلی‌ها مستقر شوند تا مخاطبان بتوانند عوامل فیلم را ببینند، با این حال این جلسه یکی از کسل کننده ترین جلسات نقد و بررسی بود. در آغاز کارگردان فیلم دقایقی طولانی درباره شکل گیری فیلم سخن گفت و به دلیل حضور تعداد زیادی از عوامل و صحبت های طولانی منتقدان جلسه، ریتم نشست کند بود.

در این نشست سعید ذهنی آهنگساز، عظیم محمدی مدیر جلوه‌های ویژه، نصرت نوری و عباس فاتح سرمایه گذاران فیلم و چهره پرداز آن هم حضور داشتند و توضیحاتی ارایه کردند.

در پایان نشست هرچند تذکری بابت تمام شدن زمان جلسه داده شد، کارگردان فیلم از عوامل خواست هر کدام 30 ثانیه صحبت کنند.

طولانی شدن این جلسه باعث شد که جلسه بعدی که به فیلم «دلبری» اختصاص داشت به سرعت برگزار شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.