قدس آنلاین- یزد : مدیر کل دامپزشکی استان یزد گفت : ۸پروژه بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی در استان یزد در دهه فجر امسال افتتاح می شود.

۸پروژه دامپزشکی در استان یزد افتتاح می شود.

به گزارش قدس آنلاین از یزد، دکتر علی اکبر حداد زاده ضمن تبریک ایام ا.. دهه فجر اظهارداشت : در دهه فجر امسال شاهد افتتاح 8 پروژه مرتبط با دامپزشکی در سطح استان یزد می باشیم . این پروژه ها با سرمایه گذاری بالغ بر 8 میلیارد تومان و با حضور مسئولین کشوری و استانی در شهرستان های مختلف استان یزد افتتاح می شود.

وی افزود: با توجه به وجود 2750000 واحد دامی در استان یزد و به منظور پایداری صنایع مرتبط با پرورش و تکثیر دام و طیور و ارتقاء بهداشت فراورده های خام دامی نیازمند زیر ساخت هایی هستیم که متناسب با استاندارهای ملی باشد.

این مقام مسئول به تشریح جزئیات پروژه های مورد بهره برداری پرداخت و گفت : در بین این 8 پروژه یک باب کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت خط کشتار 6000 قطعه در ساعت وجود دارد که در طول یکسال امکان کشتار و بسته بندی حداقل 30 هزار تن مرغ را فراهم می نماید علاوه بر آن افتتاح این پروژه که با اعتباری بالغ بر 5/6 میلیارد تومان احداث شده است زمینه اشتغال 80 نفر از شهروندان را فراهم خواهد کرد.

حداد زاده تصریح کرد : 7پروژه باقی مانده در حوزه تشخیص و درمان دامپزشکی بوده و شامل یک باب بیمارستان دامپزشکی، 3 واحد داروخانه دامپزشکی ، 2 واحد آزمایشگاه دامپزشکی و یک واحد مرکز واکسیناسیون دامی می باشد که با راه اندازی این واحدها، ضمن ایجاد اشتغال برای متقاضیان جویای کار در عرصه دامپزشکی، باعث فراهم آمدن زمینه ارائه خدمات مناسب تر و با کیفیت بالاتر به شهروندان در اقصی نقاط استان یزد خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.