۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳
کد خبر: 346665

نیما حسنی‌نسب منتقد سینما در ابتدای نشست فیلم سینمایی «نفس»، نسبت به هرج و مرج در اکران فیلم «لانتوری» در نیمه شب گذشته به مسئولان جشنواره فیلم فجر اعتراض کرد.

وضعیت جشنواره شرم‌آور است

به گزارش قدس آنلاین نیما حسنی‌نسب منتقد سینمایی پیش از شروع رسمی این نشست فیلم «نفس» نسبت به اکران شب گذشته فیلم «لانتوری» به کارگردانی رضا دُرمیشیان و ازدحام و هرج و مرج در زمان اکران این فیلم، به شدت اعتراض کرد.

حسنی‌نسب لانتوری را فیلمی مزخرف خواند و افزود: وضعیت جشنواره امسال حقیقتاً شرم‌آور است من از مطبوعات و خبرنگاران کمال تشکر را دارم که با وجود این هرج و مرج و اینکه مجبور بوده‌اند تا ساعت 4 صبح اینجا باشند، اکنون نیز برای پوشش فیلم سینمایی «نفس» در این نشست حضور یافته‌اند.

وی در ادامه متذکر شد: اطلاع دارم که امسال حدود 7 هزار کارت صادر شده است و در حالیکه برای عکاس بولتن کارت صادر نشده است، بچه‌هایی که تا سال گذشته آزادانه با بچه‌هاشان می‌آمدند ام امسال  با پرستار بچه‌های‌شان می‌آیند.

حسنی‌نسب در ادامه نسبت به ناهماهنگی‌های موجود برای برگزاری نشست‌ها نیز اعتراض کرد.

وی در این باره گفت:‌در حالی که شب گذشته به دلیل عدم رسیدگی لازم نسبت به کارت‌ها بیش از هزاران نفر برای اکران فیلم «لانتوری» در برج میلاد سردرگم بودند امروز من و عوامل فیلم را به داخل نشست راه نمی‌دادند. این در حالی است که پیش از برگزاری جشنواره دوستان بارها نسبت به بی‌برنامگی‌های جشنواره امسال اعتراض کرده بودند ولی تنها جوابی که از سوی آقای حیدری دریافت می‌کردند این بود که رسیدگی می‌شود ولی ما هیچ رسیدگی در این زمینه ندیده‌ایم.

بنابر این گزارش، فیلم «لانتوری» به کارگردانی رضا دُرمیشیان شب گذشته با یک ساعت تأخیر ساعت یک بامداد اکران شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.