قدس آنلاین- تبریز: نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: کشور ما از لحاظ پزشکی، روز به روز در حال پیشرفت است و این امر به برکت انقلاب اسلامی، صورت گرفته است.

پیشرفت‌های پزشکی کشور به برکت انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در مراسم بهره‌‌برداری از بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان، اظهار داشت: مراکز سلامتی که در استان افتتاح می‌شود و مساله پزشک خانواده، از مسایل حیاتی هستند که در استان ما با پیشرفت‌‌های خوبی همراه بوده است و بنده خودم از اولین کسانی بودم که در طرح پزشک خانواده عضو شدم.

وی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را از از عناصر خدوم برای کشورمان دانست و افزود: طرح سلامت و بیمه‌ای که از این بحث عاید شده است، قابل تقدیر است.
امام جمعه تبریز از خدمات شهرداری تبریز، استانداری آذربایجان‌شرقی و دانشگاه علوم‌پزشکی و از همه بخش هایی که در احداث، تجهیز و اداره این بیمارستان تلاش کرده‌اند سپاسگزی کرد.
آیت‌الله شبستری با بیان این‌که نعمت سلامت بالاترین نعمت‌هاست، گفت: این فرمایش نبی‌مکرم اسلام (ص) است که می فرمایند صحت و سلامت گواراترین نعمت الهی است، اما متاسفانه انسان، وقتی قدر این نعمت را می‌داند که بیمار شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.