قدس آنلاین: امام جمعه موقت اصفهان گفت: ۲۲ بهمن امسال روز دفع و رفع نفوذ دشمن و سیاست‌های دشمن و تأثیرگذاری در صحنه سیاسی منطقه و جهانی و الگو شدن نظام اسلامی برای کشورهای دیگر منطقه است.

۲۲ بهمن روز رفع نفوذ سیاست‌های دشمن است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه اصفهان عنوان کرد:  متاسفانه افرادی که سابقه حضور در نظام را دارند و ارتباط با امام(ره) را داشته و با مبانی و اصول امام آشنایی نزدیک دارند،‌ اظهار نظرهایی می‌کنند که باعث تضعیف شورای نگهبان می‌شود و مردم از آنها انتظار بیشتری را دارند.
وی با بیان این که همواره در انتخابات‌ها افرادی که رد صلاحیت می‌شوند به دنبال ایجاد اغتشاش بوده تا شیرینی انتخابات را از بین ببرند  اذعان داشت: شورای نگهبان و هیئت‌های اجرایی باید با نظارت دقیق خود حق‌الناس را رعایت کرده و این نظارت، نظارت استصوابی است.
امام جمعه موقت اصفهان  به جملات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه بعضی دست به توهین اعضای شورای نگهبان دارند و تضعیف و توهین شورای نگهبان امری خطرناک است اشاره و بیان کرد: گاهی نیز کسانی که به اشتباه صلاحیتشان احراز نمی‌شود نتیجه قابل بررسی و اصلاح است و موضوع تفکیک رد صلاحیت و عدم احراز صلاحیت باید در قانون اصلاح شود.
وی با تاکید بر این که شرکت حداکثری، انتخاب اصلح، آرامش، جلوگیری از نفوذ و رفاقت با رقابت 5 اصل انتخابات ایران بوده است  تصریح کرد: اما دشمن همواره انتخابات ایران را یک فرصت برای خود دانسته و به دنبال القای عدم سلامت انتخابات،‌دو قطبی کردن مردم، تضعیف نظام و براندازی آن، ایجاد کینه بین مردم است.
آیت‌الله مهدوی با اشاره به خرید هواپیماها توسط دولت ادامه داد: مسئولین لازم است توجه بیشتری را به اقتصاد و معیشت مردم داشته باشند و در این زمان چه نیازی به خریداری این مقدار از هواپیما داشته‌ایم و این ارتباط با دشمن به چه قیمتی است؛ درست شدن اقتصاد ایران تنها با به زبان آوردن اقتصاد مقاومتی عملی نمی‌شود.
 
وی تاکید کرد: حضور در مراسم نماز جمعه، نماز جماعت‌ها و یا حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمونه‌های خاصی از تعظیم شعائر است و راهپیمایی 22 بهمن هر سال با گذشت عمر انقلاب اسلامی حساسیت بیشتری را برای ملت ایران به وجود می‌آورد.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان این مطلب که  هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد تأثیر آن در منطقه و جهان بیشتر تجلی پیدا می‌کند و دشمن را به نقشه‌های بیشتری وا می‌دارد که مردم هر سال احساس می‌کنند حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن لزوم بیشتری دارد عنوان کرد:عواملی که ایجاد‌کننده انقلاب اسلامی بود، امروزه نیز باید برای حفظ دستاوردهای انقلاب آنها را ترویج کنیم که این عوامل شامل توجه به دین، ورود عملی دین به مسائل سیاسی، مردمی‌بودن انقلاب، اسکتبارستیز بودن انقلاب و پیروی از ولایت فقیه هستند.
وی با اشاره به اینکه به تعبیر رهبر انقلاب عدول از اصول باعث سیلی خوردن ما خواهد شد، تأکید کرد: 22 بهمن رمز پیروزی سلاح ایمان بر سلاح ظاهری و نماد استقامت ملت ایران و عمل به دستورات دین است و روز تودهنی زدن ملت ایران به استکبار جهانی از جمله آمریکای جنایتکار است.
 
امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: 22 بهمن امسال روز دفع و رفع نفوذ دشمن و سیاست‌های دشمن و تأثیرگذاری در صحنه سیاسی منطقه و جهانی و الگو شدن نظام اسلامی برای کشورهای دیگر منطقه است.
آیت‌الله مهدوی با اشاره به دستاوردهای انقلاب از جمله استقلال، آزادی و احیای اسلام ناب، تصریح کرد: توجه به مردم‌سالاری دینی، نفی مظاهر غربی، سعی و تلاش در تحقق عدالت اسلامی، تحقیر قدرت پوشالی دشمن، همچون بازداشت تفنگداران آمریکایی توسط پاسداران نیروی دریایی سپاه و تحکمیم اقتدار ملی و علمی از جمله دستاوردهای دیگر انقلاب اسلامی ایران هستند.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دبیر و اعضای شورای عالی امنیت ملی در هفته گذشته، اظهار کرد: جایگاه شورای امنیت ملی، جایگاه حساسی است و باید بر اساس اصول 7‌گانه مردم، استقلال، عمل به دستورات دین، توجه به معیشت مردم، توجه به مستضعفین، استکبار ستیزی و حمایت از فلسطین عمل نماید که برای تأمین امنیت ایران بسیار مهم می‌باشد.
وی در ادامه با اشاره به روز 19 بهمن ماه روز بیعت نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) افزود: این بیعت تأثیر بسیار زیادی در تضعیف طاغوت و تقویت انقلاب اسلامی و سرعت بخشیدن به طی روند مراحل انقلاب داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.