قدس آنلاین – سبزوار : معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:  توسعه پایگاههای اورژانس هوایی در سطح کشور یکی از مهمترین سیاستهای این وزارتخانه است . 

یکی از مهمترین سیاستهای وزارت بهداشت توسعه پایگاههای اورژانس است

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزواردر ششمین روز از دهه مبارک فجر دکتر محمد حاجی آقاجانی که به منظور بازدید از پایگاه اورژانس هوایی سبزوار و افتتاح چندین پروژه بهداشتی و درمانی به سبزوار سفر کرده بود در جمع خبرنگاران حضور یافت و افزود : به همت یگان هوایی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یک فروند بالگرد این نیرو جهت ارائه خدمات امدادی و درمانی در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است .

وی ادامه داد :  وزارت بهداشت در همین راستا و به دلیل عبور سالانه بیش از 25 میلیون مسافر و زائر آقا علی بن موسی الرضا ( ع) درطول مسیر جاده سبزوار به مشهد اقدام به استقرار یک فروند بالگرد در پایگاه اورژانس هوایی سبزوارواقع در غرب  استان خراسان رضوی نمود .

وی تصریح کرد : وجود پایگاه اورژانس هوایی در سبزوارکه یکی از پایگاههای فعال در سطح کشور می باشد و از استانداردهای لازم برخوردا است یک ضرورت مهم و از اولویتهای وزارت بهداشت  می باشد که با پیگیری وزیر و مسئولان ذیربط محقق شده است .

دبیر ستاد طرح تحول نظام سلامت اظهار داشت : خوشبختانه با فعالیت این اورژانس هوایی در ارائه خدمات درمانی به حادثه دیدگان جاده های سبزوار به شاهرود و سبزوار به مشهد از نظر پوشش هوایی  هیچگونه مشکلی نداریم .

معاون وزیر بهداشت در سفر امروز خود به سبزوار همچنین از بخشهای مختلف بیمارستان واسعی این شهر بازدید کرد.

پایگاه اورژانس هوایی سبزوار آذر ماه امسال در این شهرستان راه اندازی شد. / 17انتهای پیام  

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.