عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار مردم بهبود وضعیت اقتصادی است، گفت: بیکاری در جامعه بیداد می‌کند.

انتظار مردم بهبود وضعیت اقتصادی است/ بیکاری در جامعه بیداد می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، حبیب آقاجری نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برداشته شدن تحریم‌ها به دنبال اجرای برجام، گفت: مردم انتظار دارند تا با توجه به صحبت‌ها و وعده‌هایی که رئیس‌جمهور به آنها داده در شرایط پسابرجام وضعیت مناسب‌تری پیدا کنند اما با توجه به همه گفته‌‌های رئیس‌جمهور چه در تبلیغات انتخاباتی و چه در دوره ریاست جمهوری وضعیت مردم بدتر هم شده است.

وی افزود: مردم انتظار دارند بهبود وضعیتی که به آنها وعده داده شده  را لمس کنند و تغییری در وضعیت اقتصادی زندگیشان شاهد باشند؛ حل معضل اشتغال از دیگر خواسته‌های مردم در شرایط فعلی است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: مردم از مسئولین می‌خواهند که به وعده‌هایشان در خصوص بهبود وضعیت معیشتی عمل کنند و خواستار عملی شدن این وعده‌ها هستند.

آقاجری در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون مردم بهبودی را در وضعیت معیشت خود احساس نکرده‌اند؛ امروز ما در حالی شاهد کاهش تورم هستیم که بیکاری و رکود در جامعه بیداد می‌کند و مردم از وضعیت فعلی گله‌مند هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.