فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان گفت:دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور با تعریفی حقیقی و صحیح از شهادت و آرمان‌های شهدا مواجه هستند.

دانش‌آموزان تفکر جهادی را در اردوهای راهیان‌نور می‌آموزند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، سردارشاهچراغی در نشست هماهنگی اردوی راهیان نور که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد بیان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی با توجه به هجمه‌های بی امان دشمنان برای دانش‌آموزان به عنوان مسئولان آینده نظام اسلامی ضروری است.

وی ادامه داد: راهیان‌نور بزرگترین مانور فرهنگی کشور است که اصلی‌ترین هدف آن شناساندن و تبیین واقعیت‌های دفاع مقدس به دانش‌آموزان است که در آن شور، احساس و منطق وجود دارد که باید به نسل آینده منتقل شود و از طرفی ترویج ارزش‌هایی است که در دفاع مقدس، رزمندگان به ظهور رساندند.

این پیشکسوت دفاع مقدس با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های اردوهای دانش آموزی راهیان نور، تعریف حقیقی و صحیحی از شهادت است، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی این است که این گروه با تعریفی حقیقی و صحیح از شهادت و آرمان‌های شهدا مواجه می‌شوند و به خوبی می‌آموزند که تفکرات و راه شهدا چگونه بوده است.

اردوی راهیان نور دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش و سپاه قائم آل محمد استان سمنان درسه مرحله برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان پسر در قالب سه کاروان از اول اسفند ماه به از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.