قدس آنلاین: مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به بارش برف و کولاک در اکثر محورهای این استان، گفت: عبور و مرور خودروها در این محورها فقط با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

عبور در تمامی محورهای خراسان شمالی فقط بااستفاده اززنجیرچرخ

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، مهندس علی اصغر بدیعی مقدم، اظهار داشت: هم اکنون بارش برف و کولاک را در کلیه محورهای مواصلاتی استان شاهد هستیم.

وی افزود: در حال حاضر محور چمن بید -گرمه – میامی به علت بارش برف و کولاک که از دیشب مسدود شده بود بازگشایی شد و تردد در این محور با زنجیر چرخ اعلام شد.
وی خاطرنشان کرد: کلیه راهداران به همراه ماشین آلات در کلیه گردنه ها و محورهای استان به صورت 24 ساعته در حال آماده باش هستند و به محض یخ زدن محورها و کولاک نسبت به یخ زدایی محورها و شن و نمک پاشی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.
وی تصریح کرد: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی، بارش برف که از دیشب آغاز شده همچنان ادامه دارد که در همین راستا از رانندگان عبوری از محورهای استان تقاضا می شود حتما رعایت نکات ایمنی را داشته باشند.
وی همچنین از رانندگان و مسافرین درخو است نمود با توجه به ادامه بارش ها و لغزنده بودن جاده ها در محورهای استان وسیله نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهز کرده و تا جایی که امکان دارد از سفر غیرضروری خودداری کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: کلیه رانندگان عبوری از محورهای استان می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره های 05832261000مرکز مدیریت راههای استان و 141 مرکز مدیریت راه های کشور تماس بگیرند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.