قدس آنلاین: جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان پيرامون دهه فجر انقلاب اسلامي و عظمت آن، نقش شهداي جوان در پيروزي انقلاب و اهتمام جوانان امروز به امر ورزش سخنراني كرد.

روش اصلي مبارزه با اعتياد ورزش است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان با حضور در زورخانه حضرت علي اكبر (ع) شهر "كاشان" و در جمع فرماندهان، رؤسا و معاونين فرماندهي انتظامي اين شهرستان، ضمن تبريك ايام الله دهه فجر عنوان كرد: بهاي هر نعمتي كه از سوي خداوند به بندگانش اعطا مي گردد، حمد و ستايش اوست و امروز با همه كمبودها و كاستي هايي كه بر كشور ما تحميل شده، يك نعمت ويژه الهي در اختيار ما قرار گرفته و آن انقلاب اسلامي ماست.

سرهنگ حسين حسين زاده ادامه داد: در سال هاي قبل از انقلاب آمريكا با نفوذ خود و با تشكيل يك سازمان جهنمي كه تمام افراد آن در پيشرفته ترين سرويس هاي جاسوسي آموزش ديده بودند و مجهز به مدرن ترين امكانات جاسوسي و استراق سمع بودند، خود را به عنوان ابر قدرت جهان معرفي كرده بود، اما به لطف خداوند و به بركت همين انقلاب و خون شهداي عزيزمان، شاهد هستيم كه سربازان آمريكايي با ذلت در مقابل سربازان غيور كشور عزيزمان به اسارت در مي آيند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نقش شهدا در پيروزي انقلاب و تقديم 1700 شهيد گلگون كفن از سوي مردم كاشان، تصريح كرد: آنها رفتند تا دين ما، قرآن ما، عزت ما، شرافت ما و امام حسين (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) ما زنده و باقي بمانند.

حسين زاده بيان داشت : هيچ كس تصور نمي كرد كه اين انقلاب اسلامي ايران به پيروزي برسد و اين معجزه الهي، به لطف و اراده خداوند متعال و هدايت رهبر كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) و تقديم جان جگر گوشه هايمان اتفاق افتاد.

جانشين انتظامي استان اصفهان در خاتمه با تأكيد بر اينكه ورزش دشمن اصلي اعتياد است خاطر نشان كرد: با اين فضاي رسانه اي ضد فرهنگي كه دشمن به راه انداخته است، ما بايد اصول اعتقادي و باورهاي ديني خود را تقويت كنيم تا خانواده و جامعه مان را از ضلالت و گمراهي نجات دهيم و يكي از مكان هايي كه كمك مي كند باورهاي ديني ما تقويت شود و اعتقادات ما مستحكم تر گردد، همين گودهاي زورخانه است و راه اصلي مبارزه با اعتياد و مواد مخدر، گرايش جوانان به امر ورزش است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.