جانشین فرمانده سپاه ناحیه زاهدان گفت: ۳۰۰ دستگاه ماهواره در دو ماه گذشته تاکنون توسط آحاد مردم زاهدان به صورت داوطلبانه به پایگاه های بسیج تحویل شده است.

۳۰۰ دستگاه ماهواره به صورت داوطلبانه تحویل بسیج شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، سرهنگ پاسدار مسعود پناهی  در همایش روشنگری با موضوع اثرات مخرب دجال واره اظهار داشت: اثر تخریبی ماهواره و شبکه های اجتماعی که استکبار آن را اداره می کند از جنگ فیزیکی بیشتر است و باید در این زمینه هوشیار بود.

وی افزود: خطر ماهواره فقط محدود به گروه سنی کودکان، نوجوانان و جوانان نیست بلکه تهدیدات این ابزار رسانه ای بزرگسالان را نیز نشانه گرفته است.

جانشین سپاه ناحیه زاهدان بیان کرد: بدانید رشد بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در استان ناشی از اثرات مخرب ماهواره در خانواده‌ها بوده که در زمینه آگاه سازی خانواده در برابر این آفت امری ضروری است.

وی افزود: امروز ماهواره در بحث فضای مجازی اثرگذار بوده و دشمن سعی دارد از این راه ضربه های محکم و سنگینی را به نظام و انقلاب وارد کند و اینجا فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم با اثرات مخرب ماهواره تاثیر گذار خواهد بود.

سرهنگ پناهی به اقدامات مفید و موثر این نهاد برای مقابله با هجمه های دشمن به ویژه ماهواره اشاره کرد و افزود: این اقدامات بایستی در همه نهادها و ارگان ها در قالب برنامه های فرهنگی و اجتماعی فراگیر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیستان و بلوچستان به سبب برخورداری از هزار و ۲۶۰ کیلومتر مرز زمینی مشترک با کشورهای پاکستان و افغانستان در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمن و مقابله با نفوذ دشمنان قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.