قدس آنلاین؛ با ما همراه باشید با بررسی صفحات اول روزنامه های امروز؛

از "همبستگی ملی در عید انقلاب" تا "پاسخ ملت به ۳ سال بزک آمریکا"

دعوت‌ها و فراخوان‌های گسترده‌ای برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، یعنی سی و هشتمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته است.همانند هر سال گروه‌ها، قشر‌ها و اصناف مختلف با صدور اطلاعیه‌هایی بر حضور خود در جشن استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی مردم ایران تاکید کردند. در همین راستا بسیاری از روزنامه های کشور تیتر یک های خود را به 22بهمن اختصاص داده بودند.

روزنامه "قدس" با بیان اینکه "عید انقلاب مبارک"؛ در تیتر یک خود نوشت: "همدل و هم صدا می آییم"؛ این روزنامه از دعوت آیت الله طبسی از تمامی مردم برای شرکت در راهپیمایی 22بهمن نوشته است.

 

روزنامه "وطن امروز" هم با بیان اینکه "مردم ایران سی و هفتمین سالروز فروپاشی رژیم وابسته و موروثی پهلوی را جشن می گیرند"؛ در تیتر یک خود نوشت: "همین مردم"

این روزنامه می نویسد: " در تهران امسال راهپیمایی 22 بهمن یک میهمان ویژه دارد. این میهمان لوئیس فراخان رهبر سیاهپوستان آمریکاست. این خبر را اصغر آب‌خضر، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد. وی گفت: لوئیس فراخان رهبر سیاهپوستان آمریکا به عنوان میهمان ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران سخنرانی کرده و سپس ریاست محترم جمهور سخنرانی خواهد کرد."

 

روزنامه "کیهان" تیتر یکی به این شرح دارد: "فردا ببینید، پاسخ ملت به 3 سال بزک آمریکا"

در این روزنامه می خوانیم: "فردا البته یک ویژگی مهم دیگر هم دارد و آن اینکه دوست و دشمن خواهند دید بزک شیطان بزرگ در این 3 سال به ويژه از سوی حلقه‌های مأموریت‌دار، کمترین خللی در اراده و ایمان مردم ما پدید نیاورده و ملت ما دست بسته نیست."

روزنامه "حمایت" هم با بیان اینکه "فردا مردم به بدعهدی آمریکایی ها در پسابرجام پاسخ می دهند" در تیتر یک خود نوشت: "حماسه حضور؛ سد راه نفوذ"

روزنامه "جوان" هم تیتر یکی به این شرح دارد: "فردا ملت انقلابی راه نفوذ را می بندد"

این روزنامه نوشت: "فردا نوبت انقلابي‌هاست! فردا نوبت آنهايي است كه اهل آسان‌گيري با دشمن سخت‌گير نيستند، آنهايي كه در معناي انقلاب گير نكرده‌اند و از 37 سال انقلابي‌گري خود پشيماني ندارند. فردا نوبت  اهل مذاكره و معانقه با غرب نيست، نوبت كساني است كه مي‌خواهند فرياد بزنند «من انقلابي‌ام» نه اينكه در ميدان آزادي جمع شوند و بگويند:«در معناي انقلاب اجماع نداريم»!"

 

روزنامه "قانون" در تیتر خود نوشت: "انقلاب با نام خدا، با گل و شیرینی"؛ این روزنامه می نویسد: "مردم فردا می آیند، مسئولان آنها را ببینند!"

روزنامه "سیاست روز" از "چرایی حضور در راهپیمایی 22بهمن" می نویسد. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "پاسداری از آرمان های انقلاب"

 

روزنامه "آفتاب یزد" نیز از واژه "روز وحدت" به عنوان تیتر یک خود استفاده کرده است. این روزنامه از دعوت اصلاح طلبان برای حضور پرشور مردم را راهپیمایی سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نوشته است.

روزنامه "جام جم" با بیان اینکه "مسئولان، مراجع تقلد، چهره های سیاسی و نهادهای مختلف از مردم برای حضور در راهپیمایی 22بهمن دعوت کردند" در تیتر یک خود نوشت: "همبستگی ملی در عید انقلاب"

 

روزنامه "کار و کارگر" از "فراخوان نهادها و سازمان ها از مردم برای شرکت در راهپیمایی" نوشته است. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "خانه کارگر: حضور کارگران در راهپیمایی 22بهمن دشمن شکن خواهد بود"

روزنامه "نسل فردا" نیز تیتر یک خود را به راهپیمایی روز 22بهمن اختصاص داد و نوشت: "همه می آیند"

روزنامه "شهروند" باد بیان اینکه "مسیرهای ده گانه راهپیمایی 22بهمن اعلام شد" در تیتر یک خود نوشت: "ایران آماده خلق شکوهی دوباره در 22بهمن"

روزنامه "ایران" هم از "فراخوان گسترده برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22بهمن" نوشته است. در این روزنامه می خوانیم: "طی روزهای گذشته، رهبر معظم انقلاب، رؤسای قوا، روحانیون، شورای نگهبان، ستاد کل نیروی‌های مسلح، سازمان بازرسی کل کشور، وزارت کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان تعزیرات، دادگستری کل استان تهران، نیروی انتظامی، نیروی زمینی ارتش، ستاد برگزاری نماز جمعه تهران، نیروی دریایی ارتش، نیروی هوایی ارتش و... در سخنان یا صدور بیانیه‌ها و اطلاعیه‌های جداگانه‌ای از ملت ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آوردند."

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.