قدس آنلاین- یزد : فرمانده انتظامي شهرستان يزد از اجراي طرح مبارزه با سرقت و دستگيري ۹ نفر از سارقان سابقه دار و متواري خبر داد.

دستگيري ۹ سارق و كشف ۵۶ فقره سرقت در يزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سرهنگ منوچهرنصيري ضمن اشاره به اجراي طرح مبارزه با سرقت گفت: در راستاي مبارزه بي امان با سارقان "خرد و کلان" در سطح شهر يزد هفته گذشته چندين جلسه در اين خصوص تشکيل و محدوده جغرافيايي سرقت­هاي انجام شده مورد بررسي قرار گرفت.

وي، اظهارداشت : با توجه به شيوه و شگرد سارقان در انجام سرقت، ماموران پليس موفق به شناسايي تعدادي از آنها شده و به همين منظور هماهنگي لازم با مقامات قضايي را به عمل آوردند.

نصيري ضمن اشاره به تحت نظر گرفتن مخفيگاه اين تبهکاران، افزود: طي هفته گذشته و در چند عمليات جداگانه تعداد 9 نفر از سارقان حرفه اي و متواري دستگير و به اداره پليس منتقل شدند.

سرهنگ نصيري ضمن اشاره به اعتراف متهمان به 56 فقره سرقت در سطح شهر يزد گفت : سارقان به سرقت منزل، موتورسيکلت، لوازم داخل خودرو و همچنين سرقت از مغازه­ها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان يزد در پايان يادآور شد: رعايت نکات امنيتي در رابطه با پيشگيري از انواع سرقت توسط شهروندان، سارقان را در ارتکاب جرم ناکام خواهد گذاشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.