قدس آنلاین – یزد: اعضای کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی استان یزد، با شرکت در طرح «۲۰ آفرین»، صحنه‌هایی از رویدادهای تاریخی دهه فجر ۵۷ را به تصویر کشیدند.

حضور پرشور اعضای کودک کتابخانه‌های عمومی یزد در طرح ۲۰ آفرین

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه‌های عمومی و دانش‌آموزان مقطع ابتدایی سراسر استان در بخش‌های کودک کتابخانه‌ها حضور یافتند و در طرح ترسیم 1357 نقاشی انقلابی با عنوان «20 آفرین» شرکت کردند.

رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و جمعی از کارشناسان این اداره کل نیز با حضور در کتابخانه امام صادق(ع) شهرستان اشکذر، طرح 20 آفرین را به صورت نمادین آغاز کردند.

مدیرکل کل کتابخانه‌های عمومی استان در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، از حضور در شهرستان اشکذر و دیدار با دانش‌آموزان شرکت کننده در طرح 20 آفرین ابراز خرسندی کرد.

وی دهه فجر را یکی از دوره‌های خوب و دوست‌داشتنی کودکان دیروز برشمرد و گفت: کودکان و نوجوانان نسل‌های اول و دوم انقلاب، با روزهای پیروزی انقلاب اسلامی خاطرات شیرین و به یادماندنی بسیاری دارند و همه آنها در ایام دهه فجر با برپایی جشن در مدارس و آذین‌بندی کلاس‌های درس، پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌داشتند.

دوست فاطمی‌ها همچنین از دانش‌آموزان حاضر در مراسم خواست، در کنار مطالعه کتاب‌های درسی، به مطالعه کتاب‌های غیردرسی نیز توجه و اهتمام داشته باشند.

در مراسم نمادین آغاز طرح 20 آفرین در کتابخانه‌های عمومی استان یزد که با حضور معاون فرماندار اشکذر، رؤسای آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی شهرستان و جمع دیگری از مسئولان محلی برگزار شد، دانش‌آموزان آموزشگاه ابتدایی معصومیه اشکذر ضمن مشارکت در طرح 20 آفرین، به اجرای سرودهای انقلابی نیز پرداختند.

گفتنی است، در پایان این مراسم مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و مسئولان محلی با حضور در جمع دانش‌آموزان، به همراه آنان به خلق نقاشی‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی و دهه فجر پرداختند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.