نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور در وظایف سایر قوا و دستگاه‌های قانونی دخالت نکند، تاکید کرد:رفع مشکلات اقتصادی و رکود مهمترین وظیفه دولت در دوران پسا برجام است.

رئیس جمهور در وظایف سایر قوا و دستگاه‌های قانونی دخالت نکند/ رفع مشکلات اقتصادی و رکود مهمترین وظیفه دولت

به گزارش قدس آنلاین، زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور درباره انتخابات، اظهار داشت:متاسفانه آقای روحانی بعد از انتخابات ریاست جمهوری در پوشش حمایت از یک جناح درگیر در انتخابات حضور و بروز پیدا کرده است. این در حالی است که رئیس جمهور خود را باید رئیس جمهور همه بداند.
وی با انتقاد از ادبیات رئیس جمهور با منتقدان گفت: متاسفانه رئیس جمهور از ادبیاتی بسیار نازل که در حد و اندازه یک رئیس جمهور نیست بامنتقدانش سخن می‌گوید. انتقادات ایشان از قوه مقننه آغاز شده و امروز به شورای نگهبان رسیده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است: با توجه به شرایط کشور و مسائل اقتصادی و رکود و همچنین امیدی که رئیس جمهور به دوران پسابرجام بسته بود، دولت باید تمام تلاش خود را صرف از بین بردن رکود، مشکلات اقتصادی، بیکاری و بهبود معیشت مردم کند.
طبیب زاده افزود: در حال حاضر قاچاق کالا کمر تولید را شکسته است و لازم است توجه ایشان به رفع معضل بدهکاران بانکی باشد. آقای روحانی نباید در وظایف سایر قوا و دستگاه‌های قانونی دخالت کند.
وی در پایان با بیان اینکه اظهارات رئیس جمهور در جمع فرمانداران و استانداران دخالت در حریم شورای نگهبان بود اظهار داشت: انتظار نمایندگان مجلس و ملت این است که رئیس جمهور بر حل مشکلات اقتصادی و رفع رکود متمرکز شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.