استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دشمنان شعار "مرگ بر آمریکا" گرگ‌هایی در لباس انسانیت هستند، گفت: مردم ما که شعارشان مرگ بر آمریکا است دلشان برای یکایک مظلومان جهان می‌تپد و نمی‌توانند نسبت به ظلم به انسان‌ها بی‌تفاوت باشند.

پناهیان: دشمنان شعار "مرگ بر آمریکا" گرگ‌هایی در لباس انسانیت هستند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان صبح امروز در مراسم بزرگداشت 22بهمن ماه در حرم حضرت معصومه (س) اظهار داشت: عده‌ای سطحی نگر مخالف انجام رفتارهای انقلابی هستند درحالیکه این رفتارها عین عقلانیت است.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ولایت مطلقه فقیه و اصل 110 قانون اساسی به عنوان رکن اصلی انقلاب نشان‌دهنده اوج عقلانیت است افزود: اگر براساس عقل تصمیم بگیریم به این نتیجه می رسیم که اداره جامعه راهی جز مسیر ولایت ندارد.
پناهیان گفت: به عقیده علامه طباطبایی دموکراسی از منظر قرآن یک مسئله غیرعقلانی مطرح شده است و لازم است تئوری ولایت فقیه را که مورد قبول دین اسلام است، در سطح دنیا گسترش داد.
وی با اشاره به اینکه تکثر و رقابت در جامعه مرهون اجازه ولی فقیه است، افزود: هیچ کشور دموکراتیکی بدون حضور ولایت نتوانسته رای حقیقی مردم را به کرسی بنشاند به همین دلیل در غرب مردم از دموکراسی ناامید شده‌اند.
استاد حوزه و دانشگاه افزود: دموکراسی حقیقی تنها در نظام اسلامی شکل می‌گیرد و انقلاب اسلامی ما انقلابی عقلانی است و این ادبیات در دفاع از انقلاب باید در سطح عقل تجربی نیز گسترش پیدا کند.
وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی حضور عواطف انسانی در تمام مقاطع آن است در حالیکه دشمنان انقلاب ددمنش‌هایی هستند که قلبشان سرشار از قساوت است و بویی از عاطفه و عشق انسانی نبرده‌اند.
پناهیان با اشاره به اینکه دشمنان شعار "مرگ بر آمریکا" گرگ‌هایی در لباس انسانیت هستند، تاکید کرد: مردم ما که شعارشان "مرگ بر آمریکا" است دلشان برای یکایک مظلومان جهان می‌تپد و نمی‌توانند نسبت به ظلم به انسان‌ها بی‌تفاوت باشند.
استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر امروز تکفیری‌ها ادای انقلاب اسلامی ما را در می‌آورند و از ارزش‌های اسلامی مانند شهادت سوءاستفاده می‌کنند، به این دلیل است که ما پس از دفاع مقدس بلافاصله به معرفی انقلاب نپرداختیم.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران هم فوق العاده عقلانی و هم فوق‌العاده عاطفی است و با تکیه بر این دو شاخصه می‌توان جنگ نرم معکوسی را شکل داد که بر اثر دسمنان نظام به مقابله با ما بپردازند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    0 0
    باید منتظر فتنه ای دیگر باشیم چون تمام فتنه گران بطور رسمی شناسانده نشدند خدا خیرشان دهد اقای پناهیان و دیگر دلسوزان کشور که در خط مهدویت زحمت می‌کشند
  • محمد IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    0 0
    با مرگ دیگران به جایی نمرسیم انشاءالله همه انسان شوند