استاندار سمنان گفت: مشاهده اشک سربازان آمریکایی که با تلاش جوانان سپاه عزیز وارد کشور شدند، احساس غرور را در ملت ایران زنده کرد.

مشاهده اشک سربازان آمریکایی احساس غرور را در ملت ایران زنده کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، محمدرضا خباز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در مرکز استان سمنان اظهار داشت: 22 بهمن روز تحقق وعده‌های الهی است و ملت ایران همه وجودش را وقف حضرت امام راحل کرد و به میدان آمد تا انقلاب اسلامی پیروز شود.
وی با اشاره به بازداشت تفنگداران آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقدام را ستود و به پخش فیلم گریه سرباز آمریکایی اشاره کرد و گفت: در چند روز گذشته، ذلت آمریکایی‌ها مقابل ملت بزرگ ایران را دیدیم و شاهد بودیم متجاوزان آمریکایی چگونه توسط جوانان عزیز سپاه دست‌بسته وارد کشور شدند.
استاندار سمنان با بیان اینکه همه ملت ایران از این اقدام احساس غرور و سرافرازی کردند، اظهار داشت: این احساس غرور برای بنده که دوران ذلت و سرافکندگی قبل از انقلاب اسلامی را دیده‌ام، بسیار بیشتر از جوانان امروز بوده است.
استاندار سمنان با اشاره به خاطره‌ای از دوران خدمت سربازی خود و مقایسه آن با توقیف شناورهای آمریکایی توسط نیروهای سپاه پاسداران اظهار داشت: سال 1352 در پادگان لشکر 77 خراسان خدمت می‌کردم و سرلشکر پادگان آن زمان مقابل یک افسر دون‌پایه آمریکایی سر تعظیم فرود می‌‌آورد و این سرباز نیز به فرماندهان لشکر فخر می‌فروخت.
خباز ادامه داد: سرباز آمریکایی وقتی با سگی زنجیربسته وارد پادگان شد، فرمانده لشکر 77 خراسان به او احترام می‌گذاشت و پشت سرش حرکت می‌کرد و این نشان‌دهنده این امر بود که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا چه حد خوار و ذلیل بودیم و این‌ها را با چشمان خود دیده‌ایم.
وی تصریح کرد: اگر امروز می‌بینیم، که جوانان عزیز سپاه، تفنگداران و نیروهای آمریکایی را بازداشت می‌کنند و از اشک ریختن آنها فیلم گرفته می‌شود، باید گفت خوشا به حال ملت ایران که چنین اقتداری دارند و این خوشحالی برای ما که دوران قبل از انقلاب اسلامی را نیز دیده‌ایم، بسیار بیشتر است.
استاندار سمنان گفت: مردم ایران دست از حمایت از رهبری و پیوند با ولایت نمی‌کشند؛ انقلاب اسلامی با تلاش‌های بسیاری شکل گرفت و امروز بی‌تردید، در مسیر حقیقی خود بیمه شده است و با اقتدار پیش می‌رود.
خباز تصریح کرد: تداوم انقلاب اسلامی امر مهمی است که مردم با مشارکت حداکثری خود در تمام صحنه‌های انقلابی، در همین مسیر آن را بیمه کرده‌اند.
وی اضافه کرد: امروز شکی وجود ندارد که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با تمام توان، ابزارها، تجهیزات، امکانات، نمادها و گفتمان‌سازی تلاش می‌کنند جلوی گسترش انقلاب اسلامی را در جهان بگیرند.
استاندار سمنان ادامه داد: همه دولت‌های غربی و دشمنان امروز می‌کوشند تا ملت ایران را از مسیر انقلاب اسلامی منحرف کنند و مردم ایران دست از حمایت از رهبری و پیوند با ولایت بکشند؛ اما تا امروز توطئه‌های آنها به جایی نرسیده است.
خباز تصریح کرد: مردم همه خطرهای بزرگی که در این سال‌ها متوجه انقلاب اسلامی بوده است، را خنثی کرده‌اند و امروز ملت ایران با صلابت و سربلندی پیش می‌روند.
وی افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی با بصیرت، بینش عمیق و گوش فرا دادن به فرموده‌های رهبری در میدان حاضر می‌شوند و با صدای بلند حقانیت انقلاب اسلامی را فریاد می‌زنند و این بسیار ارزشمند است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.