استاندار هرمزگان گفت: حضور حماسی مردم هرمزگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه علاقه‌مندی و وفاداری به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه وفاداری به اسلام و نظام است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، جاسم جادری پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در بندرعباس با بیان این‌که مردم هرمزگان در دفاع از ارزش‌های انقلاب، حماسه‌ای دیگر آفریدند، اظهار داشتند: مردم برای این نظام که بر آمده از خون شهدا و فداکاری‌های ایثارگران و هدایت‌های هوشمندانه رهبری بود، هزینه‌های زیادی را پرداخت کرده‌اند.
وی افزود: حضور امروز مردم بندرعباس نشان داد که تا آخرین نفس در کنار رهبر و مقتدای خویش ایستاده‌اند.
استاندار هرمزگان ادامه داد: تا زمانی که مردم در صحنه حضور دارند، نقشه دشمنان ما به‌خصوص آمریکای جنایتکار، آل سعود مزدور و اسرائیل کودک‌کش نقش بر آب خواهد شد.
مقام‌ عالی دولت در هرمزگان تصریح کرد: شما مردم صبور و همیشه در صحنه هرمزگان نشان دادید که در طول تاریخ از اسلام و سرزمین خویش دست نکشیده‌اند و همواره همپای دولتمردان در صحنه حضور داشته‌اید.
جادری با اشاره به اقتدار و عظمت نیروهای مسلح کشورمان در آب‌های خلیج فارس اظهار داشت: قوای مسلح کشورمان به واسطه حمایت و پشتیبانی مردم در برابر بیگانگان با قدرت و عظمت ایستاده‌اند.
وی با دعوت از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: انتظار این است که مردم هرمزگان مشابه این حضور عظیم امروز را در انتخابات آینده نیز داشته باشند تا هرمزگان بار دیگر بر تارک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدرخشد.
استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به تدارکات صورت گرفته برای برگزاری باشکوه انتخابات آینده، اظهار کرد: همه امکانات استان و ظرفیت‌های لازم برای برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم فراهم است.
جادری از کاندیداها نیز خواست تا با رعایت اخلاق انتخاباتی، رقابتی پرشور و نشاط را با یکدیگر پیگیری کنند تا مردم ضمن شناخت آنها بتوانند رای خود را آگاهانه و توام با بصیرت به صندوق بیندازند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.