امام جمعه موقت مشهد گفت: هیچ کس حق تخریب دولت، دستگاه قضایی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و روحانیان را ندارد.

کسی حق تخریب دولت، دستگاه قضایی و سپاه را ندارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمد باقر فرزانه در راهپیمایی 22 بهمن در گناباد از شعار مرگ بر آمریکا و ایستادگی در برابر مواضع استکبار جهانی به عنوان ملاک مهم انقلابیگری یاد کرد و افزود: ما ارادتمند هر دولت، نماینده مجلس و قوه قضائیه ای که بر این اصول استوار باشد، هستیم.
وی اظهار کرد: بدون اتکا به مردم، انقلاب هیچ ارزشی ندارد و قابل تداوم نیست و ملت پشتوانه بی نظیر نظام جمهوری اسلامی در برابر دشمنان و مستکبران هستند.
وی ضمن تاکید بر اهمیت و حساسیت حضور مردم در انتخابات گفت: نمایندگی مجلس شورای اسلامی بار سنگینی است و کسی باید به عنوان نماینده به این مجلس راه یابد که قدرت تحمل این بار را داشته باشد.
امام جمعه موقت مشهد افزود: نماینده اصلح فردی است که مانند سدی نفوذ ناپذیر در مقابل ترفندهای آمریکا و استکبار و ایادی سرسپرده آنها بایستد.
وی ادامه داد: باید در مقابل مستکبران مقاومت کرد و بهای آن را هم پرداخت زیرا با مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی از جامعه ما برطرف نمی شود.
حجت الاسلام فرزانه گفت: نامزدهای انتخابات و نمایندگان منتخب مردم باید توجه به رفع تنگناهای معیشتی و اقتصادی مردم را بر همه مسائل مقدم بدانند.
وی رعایت اخلاق اسلامی را از دیگر خصوصیتهای یک نماینده اصلح مجلس شورای اسلامی ذکر کرد و افزود: در اخلاق اسلامی شایعه ، مکر و دروغ و غیبت جایی ندارد و صداقت پشتوانه همه مسائل و فعالیتها است.
فرماندار گناباد هم در این مراسم گفت: پیروزی در مذاکرات هسته ای که با هدایت و حمایت رهبر معظم انقلاب و ملت ایران و تلاشهای خستگی ناپذیر دولت یازدهم به دست آمد، شیرینی دهه فجر و 22 بهمن ماه را در کام مردم افزایش داد.
محمد علی نبی پور افزود: سربازان دیپلماتیک کشور در عرصه بین المللی با تکیه بر اصول نظام جمهوی اسلامی از حق ملت ایران در برجام دفاع کردند و توفیق در این مذاکرات برگ زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است.
وی خاطر نشان کرد: دولت تلاش می کند با حفظ آرامش در جامعه و کنترل تورم، شادی پیروزی در مذاکرات هسته ای را حفظ کند و از مصادیق بارز این امر کاهش رشد تورم است.
فرماندار گناباد گفت: توسعه روستایی و توجه به مناطق محروم از دیگر رویکردهای مهم دولت یازدهم است و از مصداق مهم آن می توان به گازرسانی به تعداد بسیاری از روستاهای کشور و استان خراسان رضوی و 20 روستای گناباد در سالجاری اشاره کرد.
وی حضور گسترده در انتخابات را مولفه اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه ملی و بین المللی دانست و افزود: مردم پیروز این میدان هستند.
در این مراسم مردم گناباد با حضور گسترده در راهپیمایی که حدفاصل میدانهای امام خمینی (ره) و بسیج برگزار شد، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، مرگ بر فتنه گر، دفاع از ولایت حمایت از اسلام است و ای امت ولایی بصیرت بصیرت، هوشیاری خود را در مقابل توطئه های استکبار جهانی و تبعیت خود را از منویات رهبر معظم انقلاب نشان دادند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.