قدس آنلاین - یزد : استاندار يزد گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه های دشمن را خنثی می کند و این مقاومت سبب نقش آفرینی ارزنده مردم در تحولات جهانی و منطقه ای می شود

مقاومت  مردم ایران باعث نقش آفرینی در تحولات جهانی و منطقه ای می شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد، سیدمحمد میرمحمدی در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن در میدان امیرچخماق با ستودن مقاومت‌های مردم ایران و استان در مقابل ظلم و ستم و سرافرازی کشورمان در عرصه‌های جهانی، اظهارداشت : یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید، اجرای خط دوم انتقال آب به استان یزد است.

وی افزود : در این راستا کارگاه سدسازی نیز ایجاد 32 کیلومتر حفاری و 24 کیلومتر لوله گذاری شده است و امیدواریم با فراهم شدن اعتبارهای مورد نیاز در اجرای عملیات سرعت بخشیده شود.
میرمحمدی با اشاره به برخورداری 19 شهر از مجموع 20 شهر استان یزد از نعمت گاز تصریح کرد: عملیات گازرسانی به شهرستان بهاباد هم آغاز شده و امیدواریم در سال آینده، مردم این شهرستان هم از نعمت گاز برخوردار شوند.

میرمحمدی خاطر نشان کرد: در سال های گذشته که قیمت هر بشگه نفت به بالای 100 دلار رسیده بود 370 میلیارد ریال به گازرسانی اختصاص یافته بود اما این رقم در سالجاری با وجود کاهش شدید قیمت نفت به 1300 میلیارد رسیده و تاکنون 670 میلیارد ریال آن محقق شده است.

استاندار یزد در پایان به دستاوردهای استان در حوزه فناوری، گردشگری، صنعت و غیره پرداخت و افزود: خوشبختانه مردم استان شاهد تلاش های دولت در این عرصه‌ها در گوشه و کنار استان هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.