قدس آنلاین:رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، بیداری اسلامی را نتیجه مقاومت ملت ایران در مقابل فتنه ها، توطئه ها، جو سازی ها و ... دانست و تصریح کرد: راه امام(ره) و شهدا، تا سقوط کامل رژیم صهیونیستی و اضمحلال آمریکای جنایتکار ادامه دارد.

راه امام(ره) و شهدا، تا سقوط کامل رژیم صهیونیستی و اضمحلال استکبار ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سردار محمدرضا نقدی، در جمع با شکوه راهپیمایان بجنورد، روز 22 بهمن را روز شکر گذاری ملت ایران و روز تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و امام راحل نامید و عنوان کرد: امروز همه به صحنه آمدند تا بار دیگر شعار اطاعت از ولایت و برائت از مشرکین را فریاد کنند.

وی با اشاره به 37 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران، خاطر نشان کرد: ما نه به کسی ظلم می کنیم و نه زیر بار ظلم می رویم، چرا که مردم قدر شناس ما حقیقت را خوب دریافتند و از روز اول فداکارانه در همه عرصه ها حضور پیدا کردند تا سختی ها آنها را از پای درنیاورد.
وی با اشاره به اینکه تهدید ها و توطئه های دشمنان در طول این مدت، مانع ایمان حقیقی مردم نشد و با اطاعت از ولی امر خود، در مقابل قدرت شاه ایستادند و مبارزه کردند و مردم ایران با استقامت و پایداری راه خود را ادامه دادند، افزود: انقلاب اسلامی، موهبت خداوند به ملت ایران بود.
این مسئول اظهار داشت: امروز ملت ایران حرف اول را در منطقه می زند و نه تنها خود را از استکبار آمریکا خارج کرده است، بلکه عراق، لبنان، سوریه، یمن و... نیز از چنگ آمریکایی ها در حال رها شدن هستند.
وی با تاکید بر اینکه امروز تصمیم ملت ایران نه تنها فقط برای کشور خود که برای تمام منطقه سرنوشت ساز است، افزود: ابرقدرت ها به این نتیجه رسیده اند که در منطقه هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اذعان داشت: پیروزی هایی که اخیراً در سوریه حاصل شد، حاصل نقش بزرگ رزمندگان اسلام بود، به گونه ای که خود آمریکایی ها اعتراف کرده اند تا 3 ماه دیگر اثری از تکفیری ها در آن منطقه نخواهد بود.
سردار نقدی با بیان اینکه امروز کشور ما، امن ترین کشور است، اظهار داشت: این امنیت نتیجه ایستادگی ها در جنگ تحمیلی و در مقابل تهدید ها و توطئه ها بود که ملت ایران در خط امام(ره) و ولایت از خود نشان دادند؛ نتیجه ایستادگی ملت ایران در دفاع مقدس، بوجود آمدن یکی از قوی ترین نیروهای مسلح در جهان بود که ایران مفتخر به داشتن آن است.
وی با اذعان به اینکه اگر ملت ایران در مقابل تهدید ها عقب نشینی می کرد و از شهید دادن می هراسید، امروز سرنوشت کشور ما جور دیگری رقم می خورد، تاکید کرد: امروز هیچ ابر قدرتی یارای مقابله با رزمندگان سلحشور و ولایت مدار ایران را نداشته و نخواهد داشت؛ نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران، امروز آن است که هیچ قدرتی نمی تواند به ملت ما نگاه چپ داشته باشد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، بیداری اسلامی را نتیجه مقاومت ملت ایران در مقابل فتنه ها، توطئه ها، جو سازی ها و شایعه پراکنی ها عنوان کرد و اظهار داشت: امروز اقتصاد مقاومتی، راهکار جنگ اقتصادی است که دشمن علیه ما راه انداخته است.
سردار نقدی با اشاره به اینکه امروز عده ای در تلاش هستند تا اینگونه در بین مردم جا بیاندازند که راه بهبود معیشت مردم و پیشرفت در توسعه ملی کشور، رابطه با آمریکا است، خاطر نشان کرد: راه ما راه مقاومت است و کسانی که تفکر رابطه با آمریکا را دارند، به خطا می روند.
وی تاکید کرد: پیشرفت اقتصادی کشور در مقاومت است و لبخند به آمریکا هیچ دردی را دوا نخواهد کرد، چرا که با تجربه امروز، لبخندهایی که به آمریکا زدیم، عقب گردهایی بوده است که در عرصه های اقتصادی، ورزشی، علمی و... صورت گرفت.
سردار نقدی با تصریح به اینکه راه امام(ره) و شهدا، تا سقوط کامل رژیم صهیونیستی و اضمحلال استکبار و آمریکای جنایتکار ادامه خواهد داشت؛ موضوع انتخابات را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: مردم ما بار دیگر در انتخابات پیش رو بصیرت خود را نشان خواهند داد و با انتخاب بهترین نمایندگان، اقتصاد مقاومتی را برای پیشبرد معیشت به کار می گیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.