عضو هیات مدیره یک موسسه خیریه گفت: افزون بر ۹۰۰ بیمار ناهنجاری کام و دهان از سوی پزشکان فوق تخصص پلاستیک اعزامی از سوی این موسسه در سیستان و بلوچستان به صورت رایگان ویزیت شدند.

 ویزیت رایگان بیش از ۹۰۰ بیمار ناهنجاری کام و دهان و جراحی ۱۲۰ نفر در سیستان وبلوچستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، حمید بختیاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: جمعی از فوق تخصصان ناهنجاری های کام و دهان عضو موسسه مهر گیتی در چهاردهمین سفر استانی به مناسبت دهه مبارک فجر از 18 تا 23بهمن با استقرار در بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان به مردم محروم این استان خدمات مختلف ارائه دادند.
وی ادامه داد: در این مدت بیش از 900 نفر ویزیت شدند که برای حدود 120 نفر آنان عمل جراحی ناهنجاری های کام و دهان به صورت رایگان انجام شد.
وی تصریح کرد: وسعت کار در سیستان و بلوچستان بی مانند است زیرا به دلیل در اختیار نبودن آماری از افراد مبتلا به ناهنجاری های کام و دهان پیش بینی می شد که بیماران انگشت شماری در این استان وجود داشته باشند.
عضو هیات مدیره موسسه مهر گیتی تصریح کرد: با توجه به پایان یافتن مدت حضور پزشکان در سیستان و بلوچستان حدود 150بیماری که در این چند روز امکان جراحی آنان وجود نداشت نیز برای درمان به بیمارستان زاهدان و بیمارستان 15 خرداد تهران ارجاع داده شدند تا بدون پرداخت هزینه ای تحت درمان قرار گیرند.
بختیاری خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز مردم سیستان و بلوچستان این موسسه در نظر دارد سال آینده نیز با حضور در این استان مشکلات افراد زیادی از مردم محروم این منطقه را مرتفع کند.
موسسه خیریه مهر گیتی از سال 90 بطور رسمی فعالیت خود را آغاز و تا کنون طرح های بسیاری از جمله طرح اهدای کتاب، حمایت مالی و تحصیلی از دانش آموزان و طرح اهدای رایانه را در مناطق محروم کشور اجرا کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.