قدس آنلاین: امام جمعه موقت اصفهان گفت: شرکت در انتخابات، وظیفه همه ماست؛ دوربین‌های دنیا در هفتم اسفندماه به سمت ایران است و صفوف فشرده مردم کارساز تر از بمب اتم آمریکا را متلاشی می‌کند.

صفوف فشرده مردم در انتخابات کارسازتر از بمب اتم است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در نماز جمعه عبادی و سیاسی این هفته اصفهان  اظهارداشت: برای انتخاب اصلح می‌توان به لیست‌ها توجه کرد و نگاه کنیم لیست منتشر شده را چه کسی تهیه‌ کرده؛ آیا کسانی که فکر غربی در مغزشان است آن را منتشر کرده‌اند یا کسانی که امتحان خوب در انقلاب داده‌اند !
وی با بیان این که آمریکا در این انتخابات به دنبال تحول در ایران است و این تحول به معنای نبود ولایت است، اذعان داشت:به طوری که دشمنان ایران را ضعیف و زبون می‌خواهند و به دنبال این هستند که کسانی روی کار بیایند که در مقابل غرب از نظر روحی شکسته خورده باشند.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه ما نیز به دنبال تحول و اسلامی کردن کامل کشور هستیم، تصریح کرد: ملت ایران باید ضد خواسته دشمن را انجام داده و در دهان دشمن بکوبد.
 
وی با بیان این که انتخابات عزت و قدرت ایران است و از روز اول انقلاب با این مردم و لطف خداوند پیروز بوده‌ایم؛ خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به مسئولان توصیه کردند که مسائل انتخابات آن‌ها را از اقتصاد، بیکاری و ازدواج جوانان دور نگه ندارد و به‌ جای معامله و وارد کردن جنس از خارج و افتخار به آن، کارخانه‌های داخل کشور را احیا کنیم، چراکه فاجعه و مصیبت است که یک کشور وارداتی شده و تمام کارخانه‌ها و مراکز تولیدی ما به تعطیلی کشیده شوند.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه اگر تقوی پیشه کار قرار گیرد مکر شیاطین نمی‌تواند به کسی ضرری برساند افزود: خداوند نوری به انسان می‌دهد و همه‌ چیز برای او روشن شده و تکلیف خود را می‌فهمد که باید چه‌کار کند.
 
وی با اشاره به تولد حضرت زینب (س) و روز پرستار، تأکید کرد: یکی از مفاخر جهان اسلام که افتخاری برای زنان ما است، وجود حضرت زینب است که نشان داد در میدان سیاست و مبارزه، باید مکمل قیام و انقلاب برادرش باشد.
 
میردامادی با بیان اینکه اگر حضرت حضرت زینب (س) نبود، قیام امام حسین (ع) در نطفه خفه می‌شد ادامه داد: پرستاران در بیمارستان‌ها، فرشتگان رحمت برای بیماران هستند و با تعهد و تدین، برای خدا شب‌ها بیدارند تا بیمار آسوده بخوابد و استراحت کند.
 
وی با اشاره به صدور حکم تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی در سال 1367، بیان کرد: نفوذ استکبار، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن بسیار خطرناک‌تر از جنگ‌های نظامی است؛ همان‌طور که برای جنگ‌های نظامی باید چنان قوی شویم که دشمن جرأت و شهامت جنگ با ما را نداشته باشد، در جنگ‌های نرم نیز باید خود را قوی و قدرتمند کنیم.
 
امام‌جمعه موقت اصفهان مطرح کرد: اگر شجاعت، قدرت، عزت و ایمان نیروهای مسلح ما در زمین، هوا و دریا نبود، دشمن نمی‌گذاشت ما در جنگ نظامی هم آرام باشیم.
 
میردامادی اضافه کرد: امروز در جنگ نظامی دشمن ناتوان‌تر از این است که فکر جنگ نظامی را با ایران داشته باشد و قهرمانان ما در اسیر کردن نیروهای آمریکایی این را نشان دادند.
 
وی عنوان کرد: دشمن همزمان با چنگ و دندان‌ نظامی نشان دادن، وارد جنگ روانی، روحی، فرهنگی و شیطانی شد؛ یک بار در سال 67 و در اوایل انقلاب یک مزدور را واداشت کتابی علیه اسلام و پیامبر (ص)بنویسد، اما امام خمینی (ره) با فرمان تاریخی علیه این فرد مزدور و خبیث و اعلام حکم ارتداد او، سیلی به‌ صورت مکاران و شیاطین زد که هنوز سرخی آن سیلی به سلمان رشدی و همراهانش نشان داده می‌شود.
 
امام‌ جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه باید در مقابل تبلیغات دشمن شجاعانه وارد شویم و اجازه ندهیم وارد مسائل تبلیغاتی شده و اتهام و دروغ برای تضعیف ارزش‌های اسلامی را پیشه خود قرار دهند، عنوان داشت: مراقب فریاد مقام معظم رهبری برای نفوذ باشیم؛ در دانشگاه‌ها شاهد نفوذ آمریکا در ذهن برخی از اساتید هستیم؛ اگر این‌ها دست از مزدوری آمریکا برنداشتند بدون شک گرفتار عقوبت خواهند شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.