نماینده مردم تهران در مجلس گفت: پیشنهاد می‌کنیم مناظره زنده تلویزیونی با حضور مخالفان و موافقان پرونده کرسنت گذاشته شود.

  پرونده کرسنت باز شود افراد آلوده زیادی در جریان این پرونده هستند/ مناظره تلویزیونی بین مخالفان و موافقان پرونده برگزار شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سیدمسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به وعده بیژن زنگنه وزیر نفت درباره اینکه قرار است در آینده نزدیک درباره پرونده کرسنت با حضور خبرنگاران محدودی  صحبت کند، اظهار  داشت: آقای زنگنه گفته‌اند می‌خواهد به صورت محدود و با تعداد اندکی خبرنگار درباره پرونده کرسنت صحبت کند. باید پرسید چه دلیلی وجود دارد که به صورت محدود قصد دارند صحبت کنند؟ چه مسئله مخفی وجود دارد؟ آیا مردم و رسانه‌ها نامحرم هستند؟
وی با بیان اینکه از سوی شورای عالی امنیت کشور محدودیتی درباره پرونده کرسنت وجود ندارد، گفت: در مقطع کوتاهی دبیرخانه شورای عالی امنیت کشور درباره این پرونده محدودیت گذاشته بود که در حال حاضر این محدودیت وجود ندارد و پیشنهاد می‌کنیم مناظره زنده تلویزیونی با حضور مخالفان و موافقان پرونده کرسنت گذاشته شود تا مشخص شود چه مفاسدی در جریان این پرونده صورت گرفته و چه کسانی قصد دارند به این قرارداد رسمیت و مشروعیت بدهند.
عضو کمیسیون انژی مجلس با ابراز اینکه اطلاعات کامل و جامعی در مجلس درباره پرونده کرسنت داریم، تصریح کرد: اگر پرونده کرسنت باز شود تعداد زیادی افراد آلوده در جریان این پرونده حضور دارند و برخی‌ها نمی‌خواهند این پرونده باز شده و به آن رسیدگی شود.
میرکاظمی خاطرنشان کرد:  مطالب زیادی در دل این پرونده به جز خسارت‌هایی که به کشور وارد شده و نفوذهایی که از سوی دشمنان و بیگانگان از طریق عوامل داخلی صورت گرفته، وجود دارد. پول‌های کثیفی به برخی احزاب و گروه‌ها داده شده که قوه قضائیه باید با اعمال ماده 18 به آن رسیدگی کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.