قدس آنلاین- شهرکرد،هومن نجاتی؛ استقرار نظام جمهوری اسلامی هم مرهون خون شهیدان و مجاهدات آن‌هاست.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری  به دیدار خانواده شهدا رفت

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،در راستای تکریم خانواده  شهدا و ایثارگران ، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به دیدار خانواده شهدا رفتند.

جمعی از مسئولان و مدیران راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری  برای تکریم خانواده شهدا و ایثارگران به دیدار خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس رفتند.

در این دیدار قاسم قاسمی  مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه اگر مسیر خدمت در جمهوری اسلامی در حال حاضر برای ما مدیران و مسئولان باز است همه به مدد خون شهیدان است، اظهار کرد: باید فرهنگ بازدید و تکریم خانواده شهدا در میان مدیران نهادینه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه این دیدار با اشاره به اینکه اگر در بحث راه‌ها اکنون در استان  توفیقی حاصل شده به برکت استقرار نظام جمهوری اسلامی است، افزود: استقرار نظام جمهوری اسلامی هم مرهون خون شهیدان و مجاهدات آن‌هاست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خاتمه  گفت: به برکت خون این شهیدان اکنون استان ما از بن‌بست خارج شده هر چند که تا رسیدن به نقطه مطلوب در راهسازی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب فاصله داریم.

در این دیدارها که با خانواده شهیدان خلیلیان فر،فدایی و میرفروغی صورت گرفت، از مقام شامخ خانواده این شهیدان به نحو شایسته ای تجلیل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.