قدس آنلاین- لرستان: با توجه به تفاهم نامه‌ای که بین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با بیمه ایران منعقد گردید، این بیمه برای دریافت بهتر تسهیلات به صنایع کوچک کمک شایانی خواهد کرد.

بین بیمه ایران و شرکت شهرک های صنعتی لرستان تفاهم نامه همکاری بیمه منعقد گردید

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، مدیر عامل شهرک های صنعتی لرستان گفت: هدف اصلی از انعقاد این تفاهم نامه گسترش همکاریها، تقویت مشارکت و استفاده بهینه از منابع، ظرفیتها و امکانات و توانایی های علمی و فنی موجود و با هدف توسعه صنعت بیمه در راستای حمایت از صنایع کوچک و متوسط است.

فرزاد محمدی اظهار داشت : صنایع کوچک کشور و استان با استفاده از این بیمه ضریب امنیت بالاتری را در فرآیندهای تولید و توزیع محصولات خود و با ریسک کمتری پیدا می کنند و بدون شک این اقدام شرایط تسهیل و رونق فعالیتهای اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک صنایع کوچک در فضای کسب و کار را بدنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بسته بیمه‌ای صنایع کوچک شامل جبران خسارت ناشی از انفجار و صاعقه و بیمه جامع اموال، بیمه مسئولیت جانی و مالی در قبال اشخاص ثالث، بیمه مسئولیت کارفرما در برابر کارکنان ویژه فعالیت‌های صنعتی، خدماتی و تولیدی و همچنین شکست ماشین آلات ،پوشش درمان تکمیلی کارکنان و بیمه اعتباری به منظور فروش محصولات تولیدی و رفع دغدغه عدم وصول مطالبات نیز در بسته حمایتی صنایع کوچک پیش بینی شده است.

مدیر عامل شهرک های صنعتی لرستان تصریح کرد: تفاهم نامه مذکور در جهت توسعه بیمه و حمایت از صنایع کوچک و متوسط، بهره مندی این صنایع از مزایای بیمه، تسهیل و رونق فعالیتهای اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک صنایع کوچک از طریق طراحی، عرضه و فروش محصولات و بسته های بیمه ای ویژه تهیه و تنظیم شده است.

محمدی بیان نمود : در این جلسه مقرر گردید نماینده بیمه ایران در مرکز کسب و کار شهرک صنعتی شماره 2 خرم آباد به منظور ارائه خدمات بهتر به واحدهای صنعتی استقرار یابد و همچنین نماینده بیمه در جلسات دوره ای کلینیک سیار صنعتی حضور یابد و نهایتا جلسات ماهیانه ای برای تشریح کامل بسته های حمایتی جهت آسیب شناسی و بررسی اثر بخشی اقدامات صورت پذیرد .

محمدی در پایان اظهار داشت : صاحبان صنایع واحدهای تولیدی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت شرکت به آدرس زیر مراجعه نمایند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.