قدس آنلاین- تبریز: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دستاوردهای پروژه مترو و خدمات آن، نماد ارزنده‌ای از توسعه متوازن و برقراری عدالت شهری خواهد بود.

دستاوردهای مترو، مصداق واقعی عدالت در روند توسعه و عمران شهر خواهد بود
به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  محمدصادق پورمهدی در مراسم پایان حفاری تونل‌های عمیق خط یک قطار شهری تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: صرفه‌جویی در وقت و هزینه، کاهش تلفات سفر و پیشگیری از آسیب‌های روحی و مادی  از دستاوردهای پروژه‌های حمل و‌نقل و مصداق واقعی عدالت در روند توسعه و عمران شهر است.
پورمهدی اضافه کرد: با در نظر داشتن همین موراد، پروژه قطار شهری تبریز و خط راه‌آهن میانه تبریز دو اولویت نخست مدیریت عمرانی استان است.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که قطار شهری تبریز از گذشته دور به دلیل عدم تزریقات مالی و سایر مسایل، پیشرفت خاصی نداشت، تصریح کرد: با این حال، از نخستین روز آغاز مسئولیت در مدیریت استان به عمراه شهردار محترم تبریز، برای پیشرفت این پروژه همدل شدیم.
پورمهدی با مرور پیشرفت های پروژه مترو در دو سال گذشته یادآور شد: فاز اول خط یک قطار شهری تبریز با فعالیت پنج رام، در حال خدمت‌رسانی است، تونل‌ عمیق خط یک نیز اتمام رسیده و  سه رام واگن نیز در حال انتقال به تبریز است. 
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در عین حال، متذکر شد: به پیشرف

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.