رییس سازمان انرژی اتمی گفت: راکتور اراک کار خود را رو به جلو ادامه می دهد و تا چهار سال آینده مورد بهره بردای قرار خواهد گرفت.

برجام را رها کنیم/ راکتور اراک تا ۴ سال آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی  کشور در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: برجام به لطف خدا تمام شد و ما حق خود را گرفتیم و آن را تثبیت کردیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: قضیه برجام را باید رها کنیم و همه مسائل تمام شده و ما باید با امید و با نشاط  رو به جلو نگاه کنیم.

صالحی همچنین درباره راه اندازی دوباره راکتور اراک عنوان کرد: بزرگترین آسیبی که نظام را تهدید می کند ناشکری است و از این نعمت باید استفاده کنیم. راکتور اراک کار خود را رو به جلو ادامه می دهد و تا چهار سال آینده مورد بهره بردای قرار خواهد گرفت.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    0 0
    ما كه كاري از دستمان بر نمي آيد و مدت هاست كه برجام را رها كرده ايم . اين نانداني فقط مورد استقبال شماست كه دنبال فاز 2 و 3 آنيد . اگر راست مي گوييد شما آن را رها كنيد .......برجام و همه اقتداري كه آز آن ايجاد شد دربست مال شما . لطفا ملت را به حال خودشان بگذاريد و اينقدر نمك به زخمشان نپاشيد . مرا به خير تو اميد نيست ، شر مرسان .