دانشگاه مذاهب اسلامی از طریق آزمون اختصاصی از میان طلاب اهل سنت برای مقطع کارشناسی این دانشگاه در سال تحصیلی ۹۶ – ۹۵ دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو از میان طلاب اهل سنت در دانشگاه مذاهب اسلامی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر،دانشگاه مذاهب اسلامی بر اساس مجوز وزارت علوم و با همکاری شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از میان برادران و خواهران طلبه مدارس علوم دینی، اهل سنت در دو رشته فقه و حقوق شافعی و فقه و حقوق حنفی در مقطع کارشناسی برای سال تحصیلی ۹۶ – ۹۵ در شعب خود در شهرستان های سنندج، زاهدان و بندرعباس  دانشجو می پذیرد.

مجوز جذب و پذیرش طلاب اهل سنت برای تحصیل در مقطع کار‌شناسی رشته‌های فقه و حقوق مذاهب اسلامی از دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم اخذ شده و علاقه مندان می‌توانند با شرکت در آزمون اختصاصی زیر نظر سازمان سنجش در مقطع کار‌شناسی دانشگاه مذاهب اسلامی تحصیل کنند.

زمان ثبت نام در این آزمون از اسفندماه ۹۴ آغاز و به مدت ۲۰ روز ادامه خواهد داشت و در بهار سال ۹۵ آزمون کتبی برگزار خواهد شد که پذیرفته شدگان اولیه برای آزمون شفاهی معرفی می شوند.

پذیرفته شدگان نهایی(در مجموع آزمون کتبی و شفاهی) از اول مهر ماه ۹۵ تحصیل خود را آغاز می کنند.

متقاضیان پذیرش در این دوره می توانند برای ثبت نام در این آزمون به سایت رسمی دانشگاه مذاهب اسلامی به نشانی http://mazaheb.ac.ir مراجعه کنند.

جزئیات اطلاعیه دانشگاه مذاهب اسلامی درخصوص برگزاری آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو از طلاب اهل سنت و شرایط عمومی و اختصاصی از طریق سایت دانشگاه در اطلاعیه شماره دو متعاقبا اعلام می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.