نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته و پنجمین نمایشگاه بین المللی شهربازی، پارکها، تجهیزات و فناوری اوقات فراغت امروز (سه شنبه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

 سه نمایشگاه گردشگری،طلا وشهربازی در تهران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، آیین گشایش نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام شد.
در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، 336 شرکت ایرانی و 72 شرکت خارجی از 16 کشور آمریکا، آذربایجان، اسپانیا، ایتالیا، بنگلادش، تایلند، ترکیه، تونس، سوریه، عراق، روسیه، قبرس، کره جنوبی، مالزی، ویتنام و یونان حضور دارند.
شرکت کنندگان در این نمایشگاه، شرکت هایی که در زمینه های خدمات گردشگری الکترونیکی، صنایع دستی و هنری، انواع تجهیزات سفر مانند وسایل کمپینگ، چمدان، باربند، چادر، توریسم ورزشی، زیارتی، سلامت و اکو توریسم فعالیت دارند، آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را به بازدیدکنندگان ارائه می کنند.
این نمایشگاه تا جمعه 30 بهمن ماه ادامه دارد و علاقمندان و متخصصان می توانند از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر از آن بازدید کنند.

** برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته
هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته نیز با حضور مسعود سلطانی فر آغاز به کار کرد.
در هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته، 100 شرکت ایرانی و سه شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، ترکیه و چین در فضایی به مساحت هشت هزار متر مربع حضور دارند.
تولیدکنندگان، صادرکنندگان و ارائه کنندگان این صنف با حضور در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات و کالاهای خود در زمینه ارائه انواع خدمات مرتبط با صنایع طلا، جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، ساعت، صندوق ایمنی، حفظ و نگهداری طلا و جواهر و نقره را با مشارکت اتحادیه و تشکل های صنفی به نمایش گذاشته اند.

** برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی شهربازی، پارکها، تجهیزات و فناوری اوقات فراغت
امروز همچنین پنجمین نمایشگاه بین المللی شهربازی، پارکها، تجهیزات و فناوری اوقات فراغت با حضور محمدرضا مودودی مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون کل سازمان توسعه تجارت ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه 90 شرکت داخلی و دو شرکت خارجی از کشورهای فرانسه و لبنان در فضای به وسعت بیش از هشت هزار و 300 مترمربع آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه ایجاد شهربازی و پارک ها، تفریحات آبی و هوایی، بازی ها و سرگرمی ها، بازی های الکترونیکی و ساخت پارک های شهری را در معرض دید عموم قرار داده اند.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه ها تا جمعه (30 بهمن ماه) ادامه دارد و علاقمندان می توانند از ساعت 10 صبح تا 18 بعدازظهر از آن بازدید کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.